Friday, 21 June , 2024
امروز : جمعه, ۱ تیر , ۱۴۰۳ - 15 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 20480
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ | ارسال توسط :

تخریب ملک خطرآفرین در مرکز شهر شوشتر

شوشترخبر| با توجه به احتمال ریزش و بروز خطر جانی برای شهروندان، معاونت خدمات شهری شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوشتر، اقدام به رفع خطر یک مورد ملک واقع در ناحیه یک نمود. محمداسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با اعلام این خبر افزود : وجود املاک مخروبه به لحاظ […]

تخریب ملک خطرآفرین در مرکز شهر شوشتر

شوشترخبر| با توجه به احتمال ریزش و بروز خطر جانی برای شهروندان، معاونت خدمات شهری شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوشتر، اقدام به رفع خطر یک مورد ملک واقع در ناحیه یک نمود.

محمداسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با اعلام این خبر افزود : وجود املاک مخروبه به لحاظ فرهنگی، زیبایی شناختی و امنیت اجتماعی برای شهرها مشکلاتی را ایجاد می کند که این اماکن به دلیل متروکه بودن و امکان ریزش آوار خطراتی را برای شهروندان به همراه دارد.

وی از رفع خطر در محدوده ناحیه یک شهری خبر داد و افزود: شهرداری کهن شهر شوشتر به منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان پس از طی مراحل قانونی اقدام به تخریب ملک مخروبه با رعایت مسائل ایمنی نمود.

اسفندیاری تصریح کرد : این املاک طبق نظر کارشناسان شهرداری برای اهالی ایجاد خطر می کند که شهرداری با طی مراحل قانونی اقدام به تخریب می نماید و هدف از اجرای این طرح را توجه مالکین به ضوابط شهرداری و احترام به همه همشهریان عنوان کرد.

این مقام مسئول افزود: اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر، همچنین رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر و کوچه ها و اماکن عمومی از وظایف شهرداری است.

اسفندیاری یاد آور شد: اماکنی که در مناطق مختلف از سوی صاحبان خود به هر علتی رها شده اند و سلامت بهداشتی و روانی شهروندان را مورد تهدید قرار داده است، شناسایی و اگر مالکان خانه های فرسوده نسبت به رفع خطر ریزش اقدام نکنند، به خاطر برقراری امنیت جانی شهروندان، خانه های مذکور، محصور و یا تخریب خواهد شد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.