Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 53
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ | ارسال توسط :

پیش فروش بلیت قطار برای اربعین آغاز شد

مدیرکل راه‌آهن جنوب از آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین در مسیر خرمشهر - شلمچه خبر داد و گفت: از امروز 21مهرماه، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی اول تا پایان آبان آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت قطار برای اربعین آغاز شد

عبدالکریم درویش زاده با اشاره به تردد مسافرین به وسیله قطار در ایام اربعین، اظهار کرد: یک دستگاه ریل باس برای تردد مسافران از خرمشهر تا شلمچه در نظر گرفته شده است که در این زمینه نسبت به خدمت رسانی به زائران اقدام خواهد کرد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قطار ریل باس خرمشهر – شلمچه در ایام اربعین به صورت شبانه‌روزی فعال است و در طول این ایام مسافران می‌توانند به صورت رایگان با این قطار در مسیر خرمشهر به شملچه و بالعکس سفر کنند.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: راه‌آهن جنوب با پیش بینی‌هایی که انجام داده، آمادگی کامل دارد تا در ایام اربعین به خدمت رسانی به مردم بپردازد و متناسب با تقاضا ناوگان خود را در این مسیر اضافه کند.

درویش زاده با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین در مسیر خرمشهر – شلمچه، عنوان کرد: از امروز ۲۱مهرماه، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی اول تا پایان آبان آغاز می‌شود و در این زمینه زائران می‌توانند نسبت به پیش خرید بلیت قطارهای اربعین اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری و اینترنتی از سایت‌های مجاز بلیت‌های خود را تهیه کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.