Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 86
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 اکتبر 2018 - 13:10 | ارسال توسط :

روشنایی مرز چذابه برای شناسایی ترددهای شبانه تامین شود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به لزوم شناسایی افراد در زمان تردد شبانه در مرزها، خواستار تامین روشنایی فنس‌ها در مرز و انجام آسفالت حوضچه جمعیتی مواکب شد.
روشنایی مرز چذابه برای شناسایی ترددهای شبانه تامین شود

سرهنگ سیدنقیب فاطمی در جلسه ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده بود مسیر مواکب در مرز چذابه مانند مسیر پارکینگ‌ها آسفالت شود تا از ورود خودرو به مواکب جلوگیری کنیم اما در قسمت سوم مواکب هنوز جاده آسفالت نشده است و در صورت تردد گرد و خاک ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: همچنین شهردار بستان باید تعهد دهد که هر جا در مرز چذابه دیوار وجود ندارد، مانع ایجاد کند و در صورت خروج حتی یک ماشین باید پاسخگو باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: گیتهای ورودی سالن پایانه مرزی چذابه مشخص شده و می‌خواهیم از روز دوشنبه گیتها برقرار شود. ضمن این که ۲۵ دستگاه کانکس ۱۲ متری برای استقرار ناجا در مرز چذابه درخواست شده است.

فاطمی با بیان اینکه با تصویب ستاد اربعین حسینی خوزستان تردد خودروهای تجاری در مرزها از ۱۰ روز قبل از اربعین تا ۱۰ روز پس از اربعین حسینی ممنوع است، تصریح کرد: در مرز چذابه سه پایگاه اطلاعات، آگاهی و پلیس پیشگیری برای امنیت مواکب و جلوگیری از بروز موارد ناخواسته در ایام اربعین ایجاد و مستقر خواهد شد.

وی گفت: جلسه مشترکی با ستاد عتبات عالیات در خصوص مواکب و نحوه تردد خودروها و افراد عضو مواکب تشکیل دادیم که مقرر شد دو نوع کارت تردد داشته باشیم. مدیریت تردد خودرو بین مواکب بر عهده ستاد عتبات عالیات است و برای کنترل تردد، نیرو در اختیار آن‌ها قرار می دهیم. برای هر موکب نیز سه متر حریم مشخص شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: یک هزار خودرو برای خدمت رسانی در مواکب به ناجا معرفی شده بود که با بررسی بیشتر، این تعداد به ۵۰۰ خودرو کاهش یافت.

وی گفت: با توجه به ضرورت شناسایی افراد در زمان تردد شبانه در مرز، باید روشنایی فنسها در مرز تامین شود و آسفالت حوضچه جمعیتی مواکب انجام شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.