Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14438
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 28 مارس 2021 - 8:05 | ارسال توسط :

۸۰ درصد از تخت‌های ICU در اشغال بیماران کرونایی / همچنان وضعیت شوشتر قرمز است

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اشغال ۸۰ درصدی تخت‌های ICU توسط بیماران مبتلا به کرونا و فوت یک جوان ۳۱ ساله خبر داد. دکتر نوذر کلانترفرد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان شوشتر عنوان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از ظرفیت‌ تخت‌های ICU و […]

۸۰ درصد از تخت‌های ICU در اشغال بیماران کرونایی / همچنان وضعیت شوشتر قرمز است

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اشغال ۸۰ درصدی تخت‌های ICU توسط بیماران مبتلا به کرونا و فوت یک جوان ۳۱ ساله خبر داد.

دکتر نوذر کلانترفرد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان شوشتر عنوان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از ظرفیت‌ تخت‌های ICU و ۵۰ درصد از ظرفیت تخت‌های عادی مرکز آموزشی و درمانی خاتم الانبیا ء (ص) شوشتر در اشغال بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: متأسفانه در روزهای گذشته علیرغم درمان‌های مناسب توسط تیم درمانی، شاهد فوت یک جوان ۳۱ ساله به دلیل ابتلاء به کرونا و شدت یافتن بیماری در وی بودیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه همچنان وضعیت شوشتر قرمز است، اذعان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۸ نفر در مرکز آموزشی درمانی خاتم الانبیاء (ص) بستری هستند و مردم باید به این نکته توجه کنند که سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند اوضاع را از آنچه که هست وخیم‌تر کند.

کلانترفرد تصریح کرد: روزانه بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از تست‌های تشخیصی PCR در شهرستان مثبت می‌شود که این مسئله نشان دهنده روند افزایشی میزان ابتلاء به کرونا است و قطعا تخت‌های بیمارستانی ما نیز با این روند پر خواهند شد و به تبع آن بیماران بدحال بیشتری هم خواهیم داشت.

در پایان دکتر کلانترفرد خاطرنشان کرد: مردم و به خصوص جوانان پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند و به نیروی جوانی در برابر عدم ابتلاء به کرونا تکیه نکنند. همچنین همشهریان عزیز هر گونه علامت کرونا را جدی بگیرند و در صورت مشاهده سریعاً به بیمارستان مراجعه نمایند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.