Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12891
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 27 آگوست 2019 - 8:40 | ارسال توسط :

۱۳۴برنامه متنوع به مناسبت هفته دولت در شوشتر تدوین شده است

فرماندار شوشتر گفت : ۱۳۴برنامه متنوع عمرانی،فرهنگی،ورزشی و بهداشتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان در دست اجراست. به گزارش شوشترنامه، حسین پنبه دانه پور روز سه شنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: در مجموع برای اجرای این پروژه ها ۷۴۰میلیارد ریال اعتبار هزینه یا پیش بینی شده است. […]

۱۳۴برنامه متنوع به مناسبت هفته دولت در شوشتر تدوین شده است

فرماندار شوشتر گفت : ۱۳۴برنامه متنوع عمرانی،فرهنگی،ورزشی و بهداشتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش شوشترنامه، حسین پنبه دانه پور روز سه شنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: در مجموع برای اجرای این پروژه ها ۷۴۰میلیارد ریال اعتبار هزینه یا پیش بینی شده است.

وی افزود: بهره برداری از زیرگذر شوشتر،، آسفالت معابر بیش از ۳۰روستا، بهره برداری و کلنگ زنی هفت پروژه بهداشتی ،درمانی و کلنگ زنی تصفیه خانه آب شهرستان شوشتر از مهم ترین برنامه های عمرانی این هفته در شهرستان هستند.

رییس ستاد برگزاری هفته دولت در شهرستان شوشتر ادامه داد:برنامه های فرهنگی و ورزشی دیگری همچون غبارروبی گلزار شهدا،دیدار با خانواده شهدا،تجلیل از کارمندان نمونه ،برگزاری مسابقات ورزشی و … نیز در این شهرستان تدوین شده است.

فرماندار شوشتر افزود: برای بهره برداری از برخی پروژه های این هفته مثل زیرگذر شهرستان شوشتر در انتظار اعلام زمان حضور مسئولان استانی هستیم.

وی گفت :امسال خوشبختانه شهرستان شوشتر بعد از بهبهان بیشترین پروژه های هفته دولت را از لحاظ میزان اعتبار به خود اختصاص داده است.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.