Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19210
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ | ارسال توسط :

کنترل قیمت کالا‌های اساسی در بازار

شوشترخبر| فرماندار شوشتر بر کنترل قیمت کالا‌های اساسی در بازار تاکید کرد. موسوی فرماندار شوشتر گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی که وجود دارد، همه ما باید تلاش کنیم تا همه کالا‌ها خصوصاً اقلام اصلی و اساسی دچار افزایش قیمت به هر دلیلی نشوند. او می‌گوید: برای کنترل و نظارت جدی بر […]

کنترل قیمت کالا‌های اساسی در بازار

شوشترخبر| فرماندار شوشتر بر کنترل قیمت کالا‌های اساسی در بازار تاکید کرد.

موسوی فرماندار شوشتر گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی که وجود دارد، همه ما باید تلاش کنیم تا همه کالا‌ها خصوصاً اقلام اصلی و اساسی دچار افزایش قیمت به هر دلیلی نشوند.

او می‌گوید: برای کنترل و نظارت جدی بر قیمت‌ها نیاز است تا تیم‌های مشترک گشت بازرسی توسط اعضای ستاد تنظیم بازار تشکیل شده و مرتباً این موضوع را رصد کرده و گزارش دهند.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شوشتر ایجاد نمایشگاه‌ها را از جمله موارد موثر در پایین آوردن قیمت‌ها دانست و ادامه داد: نمایشگاه‌ها می‌توانند نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کرده و آثار مثبت اجتماعی پدید آورند که انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط در برگزاری پیوسته آن‌ها مشارکت نمایند.

فرماندار شوشتر گفت: بازاریان و کسبه شریف شهرستان شوشتر خوش‌نام و با سابقه خوب و دیرینه‌ای هستند، اما نظارت بر بازار از وظایف ذاتی ستاد تنظیم بازار است که باید انجام شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.