Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17857
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : 29 آوریل 2023 - 15:18 | ارسال توسط :

پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا

شوشترخبر؛ استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است: بسم الرحمن الرحیم شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است. مقام معظم رهبری نهم اردیبهشت روز شوراهای اسلامی، […]

پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا

شوشترخبر؛ استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الرحمن الرحیم

شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

مقام معظم رهبری

نهم اردیبهشت روز شوراهای اسلامی، نهاد مقدسی که در راستای عمل به آیه «و امرهم شورا بینهم» و اجرای اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است تا با مشارکت و حضور گسترده ملت ایران، نیل به اهداف عالیه نظام در راستای تکمیل زنجیره دولت سازی، بر پایه تمرکززدایی امور از سطح ملی و با رویکرد تقویت مدیریت محلی میسر گردد.

این نهاد به عنوان نهادی نوپا در اوایل دهه سوم انقلاب برای ارتقای سطح کارآمدی نظام اسلامی بر پایه تعالیم اسلام، اهمیت دادن بیشتر به نقش مردم در ساختار تصمیم گیری و برای حل مشکلات محلی ایجاد شد تا در حقیقت بیانگر نقش و اهمیت جایگاه مردم در عرصه های مختلف مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گامی موثر در جهت استقرار نظام مردم سالاری دینی و تحقق جامعه مدنی باشد و با دارا بودن ماهیتی مردمی و ریشه دار از آرای مردم ، بتواند نقش بسزایی در استمرار و تداوم پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

شوراهای اسلامی شهر و روستا، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند. اینجانب سالروز تأسیس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان ” مهار تورم، رشد تولید” نامیده شده، گام های اجرایی برداریم.”

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

نویسنده : سردبير | منبع خبر : استانداری خوزستان
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.