Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17640
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ | ارسال توسط :

پلیس: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند

خوزنامه| سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند.تسنیم نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند. سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره رصد […]

پلیس: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند

خوزنامه| سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند.
تسنیم نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره رصد موارد کشف حجاب توسط دوربین‌های ثبت تخلفات و جرایم رانندگی که در سطح شهر وجود دارند، اظهار کرد: بلهتمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند.

وی ککه با تسنیم گفت وگو می کرد افزود: البته دوربین‌های نظارتی که در سطح شهر وجود دارد را شهرداری تهیه کرده است و مسئولیت نگه داشتن آن‌ها هم با شهرداری است، اما این دوربین‌ها بانک‌های اطلاعاتی مختلفی دارند که هر نهاد و سازمان می‌تواند اطلاعات مربوط به خود را از این بانک‌ها استخراج کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی داده‌های مربوط به حوزه ترافیک را از این دوربین‌ها بهره‌برداری می‌کند و بخش‌های دیگر هم اطلاعاتی که مورد نیاز دارند را برداشت می‌کنند.

ارسال پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب

بر اساس این خبر، روز گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد در اقدامی ابتکاری، پلیس به‌جهت جلوگیری از بروز هرگونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آن‌ها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌کند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.