Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15552
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2021 - 16:58 | ارسال توسط :

پروژه اصلاح شبکه فاضلاب بین الحرمین دوباره شروع به کار می‌کند

خوزنامه| مهندس حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب بین الحرمین شهر شوشتر پس از وقفه چند ماهه با پیگیری‌های اهالی از فرمانداری و رایزنی‌های صورت گرفته، مجدداً شروع به کار می‌کند. وی افزود: عملیات این پروژه در ماه‌های گذشته پس از چند هفته فعالیت، متوقف شده بود که از این بابت […]

پروژه اصلاح شبکه فاضلاب بین الحرمین دوباره شروع به کار می‌کند

خوزنامه| مهندس حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب بین الحرمین شهر شوشتر پس از وقفه چند ماهه با پیگیری‌های اهالی از فرمانداری و رایزنی‌های صورت گرفته، مجدداً شروع به کار می‌کند.

وی افزود: عملیات این پروژه در ماه‌های گذشته پس از چند هفته فعالیت، متوقف شده بود که از این بابت از مردم شریف آن منطقه عذرخواهی می‌کنیم.

وی با تقدیر از مهندس کرمی‌نژاد مدیرعامل و مجموعه آبفا خوزستان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سقف ۱۲ و نیم میلیارد تومان تا قبل از آغاز و شدت گرفتن بارندگی‌ها قرار است در خصوص ساماندهی فاضلاب منطقه عملیات لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: برای شروع مجدد این پروژه اهالی منطقه و جوانان عزیز هم بسیار همکاری کردند و از این بابت از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مهندس پنبه دانه پور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در ۴۸ ساعت آینده این پروژه شروع به فعالیت می‌کند. برای این منظور یک هزار و ۲۰ متر طول لوله در کارگاه مربوطه تخلیه شده است.

گفتنی است، مصالح و ماشین‌آلات لازم برای این پروژه تامین شده است. همچنین جلسه برنامه ریزی در این خصوص در دفتر فرماندار برگزار شد.

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.