Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13461
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ | ارسال توسط :

مصوبه شورای شهر لازم‌الاجراست/ شهردار اگر شرایط اجرا ندارد در شورای شهر حاضر شود

شوشترنامه| عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر گفت: مصوبه فعلی شورای شهر با هفت امضای موافق لازم‌الاجراست و اگر شهرداری در اجرای مصوبه معذوراتی دارد در شورا حاضر شود و تقاضای خود را طرح کند.

مصوبه شورای شهر لازم‌الاجراست/ شهردار اگر شرایط اجرا ندارد در شورای شهر حاضر شود

علی‌اصغر صفرچی در گفت‌وگویی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یک سال پیش مصوبه راه‌اندازی موزه را در ساختمان قدیم شهرداری مصوب کرده است، شهرداری اگر برای اجرای این مصوبه مشکل دارد لایحه جدید بدهد.

وی با اشاره به مفاد قانونی در این زمینه تاکید کرد: تا زمانی که مصوبه جدیدی در این زمینه در شورای شهر بررسی و تائید نشده است مصوبه قبلی لازم‌الاجراست، شهردار می‌تواند در صحن شورای شهر حاضر شود، پیشنهادهای خود را طرح کند و در صورت لزوم شورای شهر مصوبه را تغییراتی دهد.

صفرچی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی بهترین اقدام آن است که در حال حاضر کارمندان در مکان‌های خود مستقر باشند تا مکاتبات و تفاهم‌نامه با میراث فرهنگی انجام شود، در این زمان نیز می‌توان برای تامین فضا برای کارمندان دوایر مستقر در این ساختمان فکر اساسی کرد.

وی ضمن تاکید بر حفظ شان پرنسل شهرداری شوشتر گفت: در تامین فضا برای استقرار دوایر حاضر در ساختمان جدید حتما حفظ شان پرسنل مدنظر باشد.

وی خاطر نشان کرد: چهار سال است که ساختمان جدید شهرداری شوشتر راه‌اندازی شده است، همه دوایر تا چهار سال پیش در همین ساختمان بوده‌اند، حال تقریبا فضا چهار برابر شده است، نباید برای تامین مکان در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد، اگر در این زمینه مشکل وجود دارد، شهردار با حفظ شان کارمندان در راستای تامین مکان می‌تواند اقدام کند و از ساختمان‌های دیگر شهرداری استفاده کند.

بر اساس این گزارش، مصوبه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۸ شورای اسلامی شهر با امضای عبدالنبی شیربیگی شهردار سابق به شورای اسلامی شهر ارسال شده بود، گویا در این مصوبه بررسی لازم برای تامین مکان استقرار نیروهای شهرداری در فضای جدید انجام نشده است.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.