Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12275
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 23 جولای 2017 - 20:46 | ارسال توسط :

مسئولان فکری برای عدم حضورشان در شهر کنند/ شایعه کرده اند دارم از شوشتر می روم

حجت الاسلام والمسلیمن شکرا… سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر که به مناسبت روز ۵مرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد:متاسفانه یکی از مشکلاتی که شوشتر را عقب نگه داشته حضور کم رنگ مسئولان در شهر است که یا باید حضورشان را بیشتر کنند یا این سمت را به شخص دیگری واگذار […]

حجت الاسلام والمسلیمن شکرا… سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر که به مناسبت روز ۵مرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد:متاسفانه یکی از مشکلاتی که شوشتر را عقب نگه داشته حضور کم رنگ مسئولان در شهر است که یا باید حضورشان را بیشتر کنند یا این سمت را به شخص دیگری واگذار کنند.

وی افزود: افراد و مسئولان برای حضور کمشان در سطح شهر فکری بکنند، مردم مشکلاتی دارند و این عدم حضور مردم را در تنگنا قرار داده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشترادامه داد:جالب است اگر قرار باشد مقام مافوقی در یک روز تعطیل در شهرستان حضور پیدا کند مدیران همه حضور پیدا می کنند اما وقتی بحث نماز جمعه باشد بعضی از مدیران در ۵۲نمازجمعه سال حتی در یک نماز هم شرکت نمی کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان بهانه می آورند که ما در شهر اهواز یا دزفول و یا سایر شهرها نمازجمعه شرکت می کنیم، ولی شما مسئولان نظام در شوشتر هستید، باید در شوشتر باشید تا مردم با دیدن شما و طرح مشکلات خود امیدوار باشند.

وی گفت:اگر شخصی مسئولیتی در شهرستان شوشتر بپذیرد باید در نماز جمعه حضور داشته باشد که مشکلات مردم به وی منتقل شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اگر مسئولی در نمازجمعه حضور نیابد، ما پیگیری مشکلات مردم را متوقف نمی کنیم، ابتدا مقام مافوق در استان و کشور و سپس اگر به نتیجه نرسیدیم به مردم در خطبه ها منتقل می کنیم تا مردم بدانند که مشکلاتشان را می دانیم.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان شوشتر ضمن اعلام اینکه شورای فرهنگی عمومی شهرستان شوشتر در استان خوزستان برای چهارمین سال متوالی مقام نخست را کسب کرده است، افزود: مسئولی که در نمازجمعه شرکت نمی کند از ما انتظار کمک نداشته باشد.

وی گفت: اگر از من برای مسئولان شهرستان بپرسند و نظر م را بخواهند، بی شک شرکت در نمازجمعه، مراسمات انقلابی شاخص است و در این زمینه اظهار نظر صریح خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی جریان های فکری در کشور و شهرستان در حال تخریب هستند، عنوان کرد: به این دوستان، البته اطلاق دوست تنها به دلیل تشریفات است، عنوان می کنم که توبه کنند، منتظر برخی مسائل هستم بزودی درباره این جریان های فکری مسائلی را مطرح می کنم.

امام جمعه شهرستان شوشتر با اشاره به برخی شایعات افزود: برخی هم شایعه می کنند که سلیمانی می خواهد برورد، خیال همه را راحت کنم، من حالا حالاها هستم دوستان فکری به حال خود بکنند و از رفتارشان توبه کنند.

وی تاکید کرد: مسئولیت هایی برعهده نهاد نمازجمعه گذاشته شده است، این مسئولیت ها را پیگیری می کنیم، اگر مسئولی برای مثلا موکب اربعین شهرستان شوشتر کمک کرد و ما برای اینکه این موکب خوب برگزار شود آمدیم وسط میدان کسی فکر نکند و نگوید که به امام جمعه کمک کردیم خیر به موکب کمک شده است.

سلیمانی با عنوان اینکه روایات زیادی درباره نمازجمعه وجود دارد، گفت: کسی حتی نمی تواند به دلیل قبول نداشتن امام جمعه نمازجمعه را ترک کند و این مسئله در روایات وجود دارد.

انتهای پیام/

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.