Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19635
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۶ | ارسال توسط :

مسئولان شوشتر نهال غرس کردند/تصاویر

شوشترخبر| فرماندار و امام جمعه شوشتر همراه با اهالی روستای سه بنه بخش میان آب، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت چند اصله نهال کردند. سید محسن سید موسوی فرماندار و حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه، همزمان با روز درختکاری و آغاز […]

مسئولان شوشتر نهال غرس کردند/تصاویر

شوشترخبر| فرماندار و امام جمعه شوشتر همراه با اهالی روستای سه بنه بخش میان آب، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت چند اصله نهال کردند.

سید محسن سید موسوی فرماندار و حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت چند اصله نهال در روستای سه‌بنه بخش میان آب کردند.

در حاشیه این مراسم فرماندار شوشتر اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی و بهبود کیفیت پوشش گیاهی در جامعه‌ نیازمند عزم همگانی است و باید آحاد جامعه در این خصوص نقش خودرا به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: در آموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است تا جایی که پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله) در بسیاری از موارد قطع و شکستن شاخه درختان را منع کرده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از جنگل‌ها و تلاش همگانی برای کاشت نهال افزود: گذشتگان، جنگل‌ها و سرسبزی را برای ما به یادگار گذاشتند؛ از این رو امروز وظیفه ماست تا از این منابع طبیعی برای آیندگان حفاظت کنیم.

سید موسوی ضمن تشکر از ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، گفت: با درختکاری به تعدیل دما و کاهش اثرات تغییر اقلیم کمک خواهیم کرد که البته این موضوع تنها وظیفه نهادهایی مثل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی نیست هرچند که نقش محوری در این رابطه دارند اما همه دستگاه‌ها باید در درختکاری اثرگذار باشند.

وی تاکید کرد: امروز همه به این نتیجه رسیده‌اند که بدون کمک و مشارکت مردم امر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست امکان پذیر نیست لذا امیدواریم مردم عزیز هم در این خصوص نقش مهم خود را ایفا کنند.

پارسازاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، بخشداران میان آب و مرکزی، مدیران و کارمندان منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و… در این آیین حضور داشتند.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.