Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 18137
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ | ارسال توسط :

مدیر سابق آموزش و پرورش شوشتر از اتهام استخدام خلاف ضوابط نیروهای حق‌التدریس تبرئه شده است

شوشترخبر| رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شوشتر از اتهامات وارده در پرونده تشکیلی استخدام‌های سال ۱۳۹۶ این اداره تبرئه شده است، مدیران این دستگاه در حال طی مراحل پرونده در سطح شهرستان شوشتر هستند. به گزارش شوشترخبر| سال ۱۳۹۶ پرونده استخدامی نیروهای حق التدریس در سطح شهرستان شوشتر به همراه چند شهر در استان […]

مدیر سابق آموزش و پرورش شوشتر از اتهام استخدام خلاف ضوابط نیروهای حق‌التدریس تبرئه شده است

شوشترخبر| رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شوشتر از اتهامات وارده در پرونده تشکیلی استخدام‌های سال ۱۳۹۶ این اداره تبرئه شده است، مدیران این دستگاه در حال طی مراحل پرونده در سطح شهرستان شوشتر هستند.

به گزارش شوشترخبر| سال ۱۳۹۶ پرونده استخدامی نیروهای حق التدریس در سطح شهرستان شوشتر به همراه چند شهر در استان خوزستان به دستگاه قضا ارسال شد، دستگاه قضا در سطح شهرستان با تشکیل پرونده آن را به مرکز استان ارسال کرده است و پرونده مراحل تکمیل خود را در استان گذراند.

وی با دفاع در دادسرای عمومی مرکز استان توانست در اتهامات انتسابی تبرئه شود و در آبان ۱۴۰۰ حکم تبرئه خود را دریافت کند، اتهام انتسابی به معینی «استخدام خلاف ضوابط» بوده است که وی از این اتهام تبرئه شده است.

بر اساس اظهار نظر منابع موثق و آگاه، پرونده موجود پس از تبرئه معینی به شهرستان ارسال شده است-به دلیل اینکه پرونده مدیر در مرکز استان بررسی و دست اندرکاران در شهرستان بررسی شود- که سایر افرادی که نامشان در پرونده وجود داشته در سطح شهرستان بررسی و پرونده به مراحل نهایی برسد.

در روند بررسی و نهایی شدن پرونده، تعدادی از کارکنان اعم از معاونان و مدیران سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر برای پاسخ به سئوالاتی به دادسرای شهرستان شوشتر دعوت شده و در روند بررسی که مقداری هم به دلیل تعدد سئوالات و تعدد افراد زمان‌بر شده بازپرس به این نتیجه می‌رسد که قرار وثیقه صادر شود، تامین وثیقه با زمان مواجه شده و روز گذشته این افراد به دلیل اتمام تایم اداری امکان تامین وثیقه نداشته و در دستگاه قضا حضور داشتند، امروز وثیقه تامین شده و به منازل خود عزیمت کردند.

———- دو ساعت پس از ارسال؛ مطلب بروز رسانی شد ———-

بروز رسانی جدید ۲۴ خرداد ماه ۱۵:۰۳

وکیل این افراد سیدبهروز حسینی دقایقی قبل با یکی از پایگاه‌های خبری محلی مصاحبه کرده است و اصل بازداشت هفت مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شوشتر را تکذیب کرده است که خود موید این مهم است که روایت طرح شده در این پرونده در رسانه مبنی بر بازداشت دقیق عنوان نشده است.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.