Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18422
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ | ارسال توسط :

مدارک بارگذاری‌شده انتخابات به ۶ نهاد ارسال می‌شود

شوشترخبر| سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کلیه مدارک متقاضیان به ۶ دستگاه ارسال می‌شود. ثبت‌احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی و ۴ دستگاه حوزه آموزش عالی که عبارت‌اند از وزارت علوم، وزارت بهداشت، حوزه‌های علیمه و دانشگاه آزاد. این کار از فردا با بررسی‌های فایل‌ها و مدارک متقاضیان در دفتر انتخابات، برای صحت‌سنجی […]

مدارک بارگذاری‌شده انتخابات به ۶ نهاد ارسال می‌شود

شوشترخبر| سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: کلیه مدارک متقاضیان به ۶ دستگاه ارسال می‌شود. ثبت‌احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی و ۴ دستگاه حوزه آموزش عالی که عبارت‌اند از وزارت علوم، وزارت بهداشت، حوزه‌های علیمه و دانشگاه آزاد.

این کار از فردا با بررسی‌های فایل‌ها و مدارک متقاضیان در دفتر انتخابات، برای صحت‌سنجی اطلاعات هویتی و مدارک بارگذاری شده منتقل می‌شود و آنها هم فرصت دارند طی یک ماه پاسخ خود را به ستاد انتخابات انعکاس دهند.

متقاضیان از طرف ستاد انتخابات مترصد باشند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تک تک فایل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نواقضی باشد، بصورت پیامک به متقاضیان ارسال می‌شود.

اگر ابهام و یا خدشه در مدارک بود، لینکی برای ویرایش در نظر گرفته شده و این فایل‌ها بصورت تجمیع شده برای دستگاه‌ها ارسال می‌شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : تسنیم
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.