Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 15075
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۱۰ | ارسال توسط :

لزوم توجه به ریشه یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه

شوشترخبر| معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شوشتر گفت: ریشه یابی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد. محمد حسن کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شوشتر گفت: ریشه یابی و پیگیری موثر آسیب‌های اجتماعی به طور جد باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های امدادی به منظور ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی باشد. او […]

لزوم توجه به ریشه یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه

شوشترخبر| معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شوشتر گفت: ریشه یابی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.


محمد حسن کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شوشتر گفت: ریشه یابی و پیگیری موثر آسیب‌های اجتماعی به طور جد باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های امدادی به منظور ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی باشد.

او با بیان اینکه آگاهی دادن به خانواده‌ها از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از ابتلا به اعتیاد است. کسانی که به سوی مواد مخدر کشیده می‌شوند از عواقب آن آگاه نیستند، افزود: انتظار می‌رود ادارات با استفاده از ظرفیت‌ها و از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت کاهش آسیب‌ها به خصوص اعتیاد در شهرستان قدم بردارند.

کجبافی افزود: موضوع معتادین متجاهر یکی از موضوعاتی بود که تاکید شد ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های متولی نسبت به آن حساسیت داشته باشند و روند جمع‌آوری و درمان آن‌ها را تسریع ببخشند.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ايرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.