Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20368
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ | ارسال توسط :

لایروبی مخازن ذخیره آب در روستاهای شعیبیه و دهستان مدرس شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر از لایروبی مخازن ذخیره آب در دهستان شهید مدرس و بخش شعیبیه و بهره‌مندی بیش از ۸ هزار نفر از این عملیات خبر داد و در این رابطه از زحمات مجموعه آب و فاضلاب شهرستان قدردانی کرد. سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر از لایروبی مخازن ذخیره آب در دهستان شهید مدرس […]

لایروبی مخازن ذخیره آب در روستاهای شعیبیه و دهستان مدرس شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر از لایروبی مخازن ذخیره آب در دهستان شهید مدرس و بخش شعیبیه و بهره‌مندی بیش از ۸ هزار نفر از این عملیات خبر داد و در این رابطه از زحمات مجموعه آب و فاضلاب شهرستان قدردانی کرد.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر از لایروبی مخازن ذخیره آب در دهستان شهید مدرس و بخش شعیبیه و بهره‌مندی بیش از ۸ هزار نفر از این عملیات خبر داد و در این رابطه از زحمات مجموعه آب و فاضلاب شهرستان قدردانی کرد.

با توجه به درخواست اهالی شریف دهستان شهید مدرس، مخزن ذخیره آب روستای درب خزینه پس از سال‌ها لایروبی شد تا آب با کیفیت بالاتری به جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر رسانده شود.

همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته مخازن ذخیره آب و تاسیسات ۲۱ روستای بخش شعیبیه (شعیب نبی، رمانه، خماس، یزاب، شیخ حسین، فارسیه ۱ و ۲ ،سری ۱ و ۲ ،خضر ۱ و ۲ ،ام ثوره ،چویس ۱ ،۲، ۳ ،یحموره ۱ ،۲ ،۳، ابوگروا ۱ ،۲ و ابو طیور ۲) با جمعیتی بیش از ۸ هزار نفر پس از یک سال لایروبی شد.

در همین راستا فرماندار شهرستان شوشتر اقدامات فوق را در راستای افزایش رضایتمندی مردم این مناطق دانست و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست با سرعت عمل، دقت و همگرایی در این مسیر تلاش کنند.

سید موسوی از مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان، سرپرست و کارکنان آبفای منطقه شوشتر و همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت طرح آبیاری و شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) در اجرای برنامه لایروبی مخازن ذخیره آب قدردانی نمود.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.