Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 17109
  پرینتخانه » اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ | ارسال توسط :

فرانسه ۲- مراکش ۰، قهرمان به سمت جام

شوشترخبر| در دومین دیدار نیمه‌نهایی هم خبری از شگفتی نبود و مدافع عنوان قهرمانی با ارائه نمایشی مطمئن، مراکش را شکست داد و راهی فینال شد. شاگردان کلید الرکراکی تا همین جا هم بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و توانستند با حذف مدعیانی چون بلژیک، اسپانیا و پرتغال به این مرحله برسند اما […]

فرانسه ۲- مراکش ۰، قهرمان به سمت جام

شوشترخبر| در دومین دیدار نیمه‌نهایی هم خبری از شگفتی نبود و مدافع عنوان قهرمانی با ارائه نمایشی مطمئن، مراکش را شکست داد و راهی فینال شد.

شاگردان کلید الرکراکی تا همین جا هم بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و توانستند با حذف مدعیانی چون بلژیک، اسپانیا و پرتغال به این مرحله برسند اما ولید الرکراکی در نشست خبری پیش از بازی معتقد بود او و شاگردانش با رسیدن به نیمه‌نهایی قانع نشدند و هدفی جز شکست فرانسه ندارند.

در سوی مقابل فرانسه جام را با از دست دادن چند بازیکن اصلی خود مثل مانیان، هرناندز، کانته، پوگبا، انکوکو و مهم‌تر از همه بنزما شروع کرد اما عمق اسکوآد فعلی خروس‌ها حتی با غیبت این فوق ستاره‌ها کامل به نظر می‌رسد و آن‌ها تا رسیدن به این مرحله دچار سختی نشدند. دشان کاملا اندیشه‌های مشخصی دارد و تیمش تا زمانی که گل برتری را به ثمر نرسانده حمله می‌کند و پس از آن در موقعیت ضد حمله قرار می‌گیرد. تاکتیکی که به خروس‌ها کمک کرد انگلیس مدعی را از جام کنار بزنند و به نیمه‌نهایی رقابت‌ها برسند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.