Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14108
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 مارس 2021 - 11:07 | ارسال توسط :

عملیات مرمت و احداث موزه شهرداری شوشتر آغاز شد

شوشترخبر| عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر در این خصوص به شوشان گفت: بنا به خواست و مطالبه مردم و فعالان اجتماعی ساختمان قدیمی شهرداری را که مربوط به سال ۱۳۰۷ می باشد، به موزه شهرداری تبدیل خواهیم کرد. وی اظهار کرد: مرمت و احیای ساختمان قدیم و ایجاد شرایط لازم برای موزه توسط پیمانکار انجام […]

عملیات مرمت و احداث موزه شهرداری شوشتر آغاز شد

شوشترخبر| عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر در این خصوص به شوشان گفت: بنا به خواست و مطالبه مردم و فعالان اجتماعی ساختمان قدیمی شهرداری را که مربوط به سال ۱۳۰۷ می باشد، به موزه شهرداری تبدیل خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: مرمت و احیای ساختمان قدیم و ایجاد شرایط لازم برای موزه توسط پیمانکار انجام خواهد شد و بعد از اتمام کار در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه شهرداری به حوزه گردشگری بیان کرد: علیرغم اینکه متولی گردشگری ارگان دیگری است و همچنین مشکلات متعدد مالی در شهرداری شوشتر وجود دارد، اما در مسئله گردشگری ورود کرده ایم و انشاءالله موزه ای در خور شان ایجاد خواهیم نمود.

اسکندری نیا ادامه داد: در سایت اداری شهرداری هم با کمبود فضا و محدودیت هایی مواجه بوده ایم اما با نظر شورای محترم شهر و درخواست مردم با این موضوعات کنار آمده و این ساختمان ارزشمند را به فضای موزه اختصاص دادیم.

وی گفت: شهرداری شوشتر در موارد فرهنگی، گردشگری و موضوعات مختلف عمومی همواره آماده ارائه خدمت بوده و در این رابطه همکاری لازم را داشته و خواهد داشت.

وی اعتبار این پروژه را حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که تماماً از محل منابع جاری شهرداری شوشتر تامین می شود.

این مورد از خواسته های دیرینه فعالان اجتماعی شوشتر بوده که پیگیری ها و زحمات زیادی برای به نتیجه رسیدن آن داشته اند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.