Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13435
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :

عصاره‌نژاد مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شد

شوشترنامه| پس از حدود دو دهه مدیریت ناصر مجدی مدیر عامل کشت و صنعت امام‌خمینی(ره) در صدر مدیریت این شرکت تولیدی و تاثیرگذار در منطقه تغییراتی ایجاد شد و عصاره‌نژاد به عنوان مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) تعیین شد.

عصاره‌نژاد مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شد


مدیر روابط عمومی کشت و صنعت امام‌خمینی(ره) درباره این انتصاب پاسخگو نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه به نقل از خوزنامه| بر اساس اخبار رسیده و موثق به پایگاه خبری تحلیلی خوزنامه عصاره نژاد در حال حاضر عضو هیئت مدیره کشت و صنعت امام خمینی(ره) است و چند سالی است در این هیئت فعالیت دارد.

عصاره نژاد که اصالتا از نیروهای بومی منطقه شوشتر است در حال حاضر در یکی از شرکت‌های توسعه نیشکر در جنوب خوزستان معاونت یکی از واحدها را برعهده دارد.

انتصاب مدیری تازه نفس، توانمند و با تجربه بر اساس رزومه اعلام شده می‌توان امید را در رگ‌های شرکت تاثیرگذار کشت و صنعت امام خمینی(ره) و سهم این شرکت را در محرومیت‌زدایی در منطقه اطراف استقرار این شرکت بیشتر کند.

ضمن آرزوی توفیق برای عصاره‌نژاد در سمت جدید برای مهندس مجدی که در سال‌های متمادی در کشت و صنعت امام خمینی(ره) زحمات زیادی را متحمل شده است آرزوی سلامتی و توفیقات داریم.

خوزنامه برای اخذ اطلاعات بیشتر در این زمینه با مدیر روابط عمومی کشت و صنعت امام خمینی(ره) تماس حاصل کرد ولی بنا به دلایلی ایشان از پاسخگویی امتناع کرد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : خوزنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.