Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17310
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 22 ژانویه 2023 - 10:19 | ارسال توسط :

طالبان: چون در ۲۰ سال گذشته، افکار عمومی افغانستان تحت تاثیر اشغالگران بوده، انتخابات بی انتخابات

شوشترخبر| سران طالبان با صراحت می‌گویند، چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد. با اینحال، سران طالبان برای این سؤال هیچ جوابی ندارند که این موضوع به تحصیل زنان چه ربطی دارد که آن را منع کرده‌اید؟ روزنامه […]

طالبان: چون در ۲۰ سال گذشته، افکار عمومی افغانستان تحت تاثیر اشغالگران بوده، انتخابات بی انتخابات

شوشترخبر| سران طالبان با صراحت می‌گویند، چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد. با اینحال، سران طالبان برای این سؤال هیچ جوابی ندارند که این موضوع به تحصیل زنان چه ربطی دارد که آن را منع کرده‌اید؟

روزنامه جمهوری اسلامی: کانال تلگرامی نئوطالبان، با بررسی نقش رأی مردم در حاکمیت طالبان، نوشت تمام سران طالبان اتفاق ‌نظر دارند که مردم فقط می‌توانند از طریق لویه جرگه نظر و رأی خود را درباره چگونگی اداره کشور ابراز نمایند.


لویه ‌جرگه، مجموعه ریش‌ سفیدانی است که از نظر طالبان که در یکسال و نیم گذشته فقط یکبار آن را تشکیل داده اکثریت آن از علمای دینی هستند.

سران طالبان با صراحت می‌گویند چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد. با اینحال، سران طالبان برای این سؤال هیچ جوابی ندارند که این موضوع به تحصیل زنان چه ربطی دارد که آن را منع کرده‌اید؟

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.