Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19673
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ | ارسال توسط :

شوشتر میزبان مرحله دوم طرح استانی خوزستان پاکیزه

شوشترخبر| نشست برنامه ریزی و همکاری بین بخشی جهت اجرای برنامه های خوزستان پاکیزه در محیط زیست شوشتر برگزار شد. مهدی زمان پور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با اعلام این خبر بیان داشت با نزدیک شدن به ایام آخر سال و در برنامه های پیشواز نوروز شهرستان شوشتر میزبان اجرای مراسم طرح خوزستان […]

شوشتر میزبان مرحله دوم طرح استانی خوزستان پاکیزه

شوشترخبر| نشست برنامه ریزی و همکاری بین بخشی جهت اجرای برنامه های خوزستان پاکیزه در محیط زیست شوشتر برگزار شد.

مهدی زمان پور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با اعلام این خبر بیان داشت با نزدیک شدن به ایام آخر سال و در برنامه های پیشواز نوروز شهرستان شوشتر میزبان اجرای مراسم طرح خوزستان پاک در ۲۱ اسفند ماه می باشد.

وی افزود این طرح با مشارکت جوامع محلی، همشهریان، سازمان‌های مرم نهاد، شوراهای شهرها و شهرداری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران از ۱۷ تا ۲۶ اسفند در محوطه بند میزان شوشتر اجرا می‌شود تا برای ورود به ایام نوروز شهر پاکیزه و تمیزی داشته باشیم.


زمانپور گفت در طی این نشست که با حضور نمایندگان شهرداری ، راهداری و حمل ونقل جاده ای، میراث فرهنگی و گردشگری، معاونت بهداشت، شهرداری شهرهای عرب حسن و شرافت و انجمن های مردم نهاد و انجمن های محیط زیستی برگزار شد مصوب شد کلیه نهاد های اجرایی برنامه های پاکسازی زباله و نخاله های ساختمانی در معابر و ورودی های شهر و همچنین آموزش چهره به چهره شهروندان در زمینه مدیریت پسمانده انجام دهند .


در قالب این طرح، جمع‌آوری پسماندها و زباله‌ها به ویژه زباله‌های پلاستیکی در اطراف محل‌های زندگی مردم انجام می‌شود.

در پایان بیان شد طرح خوزستان پاکیزه از شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و در روز‌های پایانی اسفند در همه شهر‌ها و روستا‌های استان خوزستان این طرح با پاکسازی ورودی شهر‌ها و محله‌ها و نظافت عمومی همه اماکن با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.