Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 17659
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ | ارسال توسط :

شورای شهر از محک زدن صبر مردم دست بردارد/ لجاجت بر رفتارهای غیرکارشناسی تاوان دارد/ عزل معاون خدمات شهری کمترین اقدامی است که باید رقم بخورد

شوشترخبر| شورای شهر شوشتر که نام متخصصان را با خود یدک می‌کشد در این روزها به شدت دچار بحران تدبیر شده است؛ پس از آنکه آسفالت‌های بی‌کیفیت پیش از نوروز واقعا کارنامه سراسر افتضاحی را برای شورای شهر، شهردار و بویژه سرپرست چهارساله معاونت خدمات‌شهری در شوشتر رقم زد، این بار شب گذشته در حرکتی […]

شورای شهر از محک زدن صبر مردم دست بردارد/ لجاجت بر رفتارهای غیرکارشناسی تاوان دارد/ عزل معاون خدمات شهری کمترین اقدامی است که باید رقم بخورد

شوشترخبر| شورای شهر شوشتر که نام متخصصان را با خود یدک می‌کشد در این روزها به شدت دچار بحران تدبیر شده است؛ پس از آنکه آسفالت‌های بی‌کیفیت پیش از نوروز واقعا کارنامه سراسر افتضاحی را برای شورای شهر، شهردار و بویژه سرپرست چهارساله معاونت خدمات‌شهری در شوشتر رقم زد، این بار شب گذشته در حرکتی کاملا غیرکارشناسی و غیراصولی اقدام به آسفالت یک باند خیابان امام غربی کرده که در این کار جزئی و پیش‌پا افتاده هم ناتوان بود.

پس از آنکه قیرپاشی همه خیابان انجام شد و در بخشی‌هایی از خیابان آسفالت انجام شد، خیابان بدون ممانعت از تردد، بدون ادامه‌دار شدن پروژه، بدون هیچ اقدام دیگری به حال خود رها شد و مردم در قیرپاشی گرفتار شدند، خودروهای گیرکرده در قیر و کسبه مبتلا به تدبیر شورا و شهرداری که همیشه غائب ماجراست.

رفتارهای بدور از تدبیر، شهری که شهردارش حضور فیزیکی نداشته و اموراتی که یا راکد مانده‌اند و یا ترمز دستی آنها توسط شهردار و شورا کشیده شده و…. وضعیت را برای صبر مردم قدری به تنگ آورده است، شورای شهر از محک زدن صبر مردم دست بردار و دلیل این رفتارهای منافی توسعه و آبادانی واقعا برای مردم هیچ توجیهی ندارد.

مردم شهر شوشتر از بی‌برنامگی، عوام‌زدگی و سطحی‌نگری در امور شهری به ستوه آمده‌اند، این رفتارها بیش از پیش مردم را از آینده شورا و شهرداری مایوس کرده و می‌کنند.

شهردار همیشه غائب شوشتر از چه کسی و با چه شیوه‌ای مرخصی می‌گیرد؟ توجیه اجرای پروژه آسفالت خیابان امام خمینی(ره) غربی به این شکل واقعا چیست؟ آش به قدری شور شده است که حتی رسانه شهرداری شوشتر که در چنین شرایطی با اخبار بی‌سروته و تصاویر بی‌کیفیت تلاش بر ماله‌کشی بر امور دارد هم سکوت معناداری کرده و دیگری خبری از متون بی‌خاصیت و برگرفته از جهل سواد رسانه‌ایش نیست.

شاید بهتر بود همین صفحه نیم‌بند شهرداری شوشتر بجای سکوت دستوری در چنین شرایطی قدری شجاعت نشان می‌داد و حتی‌المقدور دلیل این مسئله را با عذرخواهی بسیار ابتدایی مطرح می‌کرد، ولی این مسئله هم از آن صفحه و گرداننده آن بعید است.

بهتر است در چنین شرایطی برای اتفاق رخ‌داده در نخستین گام سرپرست معاونت خدمات شهری عزل و طرح سوال از شهردار-البته به شرط حضور درشهر- مطرح شود و مردم در این زمینه شفاف از دلایل رخداد اخیر مطلع شوند، البته اگر متخصصان حاضر در شورای شهر متقاعد شده‌ باشند که واقها وضع شهر نابسامان است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.