Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18531
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ | ارسال توسط :

شهرهای مجاور متقاضیان ارز اربعین را به شوشتر می‌فرستند؛ فرماندار: پیگیر رفع مشکل هستیم

شوشترخبر| از صبح امروز پنج‌شنبه، ازدحام زوار اربعین در بانک ملی شعبه شوشتر برای تامین ارز عراق باعث بروز مشکلاتی شده است، ترافیک حضور زوار عملکرد بانک را با کُندی مواجه کرده است. زوار اربعین در بانک ملی شوشتر در گفت‌وگویی با خبرنگار شوشترخبر ابراز داشتند: از شهرهای لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، دزفول و شوشتر زوار […]

شهرهای مجاور متقاضیان ارز اربعین را به شوشتر می‌فرستند؛ فرماندار: پیگیر رفع مشکل هستیم

شوشترخبر| از صبح امروز پنج‌شنبه، ازدحام زوار اربعین در بانک ملی شعبه شوشتر برای تامین ارز عراق باعث بروز مشکلاتی شده است، ترافیک حضور زوار عملکرد بانک را با کُندی مواجه کرده است.

زوار اربعین در بانک ملی شوشتر در گفت‌وگویی با خبرنگار شوشترخبر ابراز داشتند: از شهرهای لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، دزفول و شوشتر زوار به بانک مراجعه کرده است، این میزان مراجعه باعث شده کمبود ارز وجود داشته باشد.

بر این اساس، بانک ملی شعبه شوشتر برای تامین ارز از اهواز تقاضای ارز کرده و محموله جدید به شهرستان وارد شده است ولی تقاضا بسیاردبیش از ارز موجود است.

بر پایه این گزارش، روز گذشته در ابتدای آغاز به کار باجه تخصیص ارز ۸۰ نفر در صف انتظار بودند ولی امروز بیش از ۴۸۰ نفر در صف بودند و ازدحام تا ساعات ظهر بیشتر و بیشتر شده است.

فرماندار شوشتر در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار شوشترخبر گفت: قرار بوده است که بانک ملی و پست‌بانک در شهرستان شوشتر کار توزیع و تخصیص ارز را بین زوار اربعین برعهده داشته باشند ولی پست بانک هنوز کار خود را آغاز نکرده است.

سیدمحسن سیدموسوی‌زاده افزود: پیگیری لازم انجام شده است تا یا پست‌بانک در این زمینه فعالیت تخصیص ارز را آغاز کند یا بانک دیگری برای این مهم معرفی شود و ترافیک زوار در این زمینه کمتر شود.

وی خاطر نشان کرد: مشکل تامین ارز وجود ندارد و در این زمینه باید مدیریت شود.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.