Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17040
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2022 - 3:42 | ارسال توسط :

سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان خاتم‌الانبیا رسما وارد مدار خدمت به مردم شد+تصاویر

شوشترخبر| با همت دانشکده علوم پزشکی شوشتر سی‌تی‌اسکن جدید و پیشرفته بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر با حضور نمایندگان شرکت سازنده هلندی رسما وارد مدار خدمت‌رسانی به مردم شریف شوشتر شد. به گزارش شوشترخبر، سی‌تی‌اسکن پیشرفته بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر نصب و مراحل تست آزمایشی خود را گذراند و از امروز به بیماران در سطح شهرستان شوشتر خدمات […]

سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان خاتم‌الانبیا رسما وارد مدار خدمت به مردم شد+تصاویر

شوشترخبر| با همت دانشکده علوم پزشکی شوشتر سی‌تی‌اسکن جدید و پیشرفته بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر با حضور نمایندگان شرکت سازنده هلندی رسما وارد مدار خدمت‌رسانی به مردم شریف شوشتر شد.

به گزارش شوشترخبر، سی‌تی‌اسکن پیشرفته بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر نصب و مراحل تست آزمایشی خود را گذراند و از امروز به بیماران در سطح شهرستان شوشتر خدمات ارائه می‌کند.

معاون دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت و گویی اختصاصی اظهار داشت: این دستگاه جدید از برند معروف و مشهور فیلیپس است و از دستگاه قبل پیشرفته تر و دارای ویژگی‌های جدید است.

حجت بااحمدی عنوان کرد: این دستگاه امکان انجام انواع آنژیوهای عروق بجز آنژیوی قلب را دارد و از امروز وارد مدار خدمت رسانی شده است.

وی افزود: وعده راه‌اندازی این دستگاه اواخر مهر ماه بود که به دلیل تاخیر شرکت سازنده در انتقال و ارائه لایسنس‌های دستگاه از شرکت هلندی با ۲۴ روز تاخیر راه‌اندازی شد ولی از اواخر مهر ماه طبق وعده داده شده دستگاه نصب و آماده راه‌اندازی بود و شرکت سازنده به دلیل شرایط انتقال لایسنس قدری تاخیر را به وعده ارائه شده افزود که ناخواسته و خارج از اختیارات دانشکده بود.

دستگاه قبلی سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا پس از اورهال مجدد نصب می‌شود

بااحمدی با اشاره به اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن قبلی بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر به نمایندگی شرکت منتقل شده است، افزود: دستگاه قبل به دلیل ارائه ۱۰۰ میلیون اکسپوز و پذیرش ۹۴ میلیون خدمت نیاز به اورهال داشت و برای سرویس و اورهال به نمایندگی سازنده منتقل شده است.

وی تاکید کرد: پس از اورهال این دستگاه مجدد به شوشتر منتقل خواهد شد و در بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر برای بهبود سطح خدمات‌دهی نصب می‌شود، زمان دقیق اورهال مشخص نیست و تقریبا شش ماه طول خواهد کشید.

معاون دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن قبلی بیمارستان خاتم‎‌الانبیا شوشتر در روزهای سخت کرونا به بیماران شهرستان و سایر شهرهای همجوار ارائه خدمت کرد و شهروندان را از تردد به سایر شهرستان‌ها به منظور دریافت خدمت بی‌نیاز کرد.

نویسنده : سردبیر 72006 | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.