Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13211
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2020 - 5:10 | ارسال توسط :

نمازجمعه | سپاه خاری در چشم دشمنان انقلاب است

شوشترنامه | امام جمعه شوشتر گفت: سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان انقلاب است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی این بازوی توانمند نظام و ولایت را تضعیف کنند. به گزارش شوشترنامه | آیت الله شکرالله سلیمانی با گرامیداشت ۲۷ دی ماه سالروز شهادت فداییان اسلام دو نکته را […]

نمازجمعه | سپاه خاری در چشم دشمنان انقلاب است

شوشترنامه | امام جمعه شوشتر گفت: سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان انقلاب است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی این بازوی توانمند نظام و ولایت را تضعیف کنند.

به گزارش شوشترنامه | آیت الله شکرالله سلیمانی با گرامیداشت ۲۷ دی ماه سالروز شهادت فداییان اسلام دو نکته را مهم دانست و گفت: اولا باید دانست که  رژیم پهلوی ( که مورد حمایت استکبار به ویژه آمریکا و انگلیس بود)  با علما، روحانیون، دانشگاهیان، نویسندگان، شاعران،  فعالان سیاسی، بازاریان و کشاورزان و … که دم از اسلام، قرآن، استقلال و ازادی میزدند چگونه برخورد کرده است و ثانیا انقلاب اسلامی نتیجه تلاش، مشقات، سختی ها، شکنجه ها  و شهادت های افراد فراوانی ست؛ این دو نکته باید مد نظر همه قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر  ضمن تبریک کسب رتبه ی برتر شورای آموزش و پرورش شوشتر، با تقدیر از  زحمات صادقانه ی رییس و  دبیر این شورا و همه ی اعضا گفت: بحمدالله در شوشتر شورای آموزش و پرورش امسال رتبه ی برتر را کسب کرده و درکنار آن  شورای فرهنگ عمومی بیش از ۶ سال رتبه ی اول را به خود اختصاص داده و ستاد احیاامر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز جایگاه ویژه ای در استان دارد که  این همه جای تقدیر دارد.

امام جمعه شوشتر در ادامه افزود: اهمیت شورای آموزش و پرورش از دو منظر شورایی بودن و همفکری و مشورت اعضا و دیگری تعلیم و تربیت است که این هر  دو، همواره  مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است؛ وی حفظ و  استمرار  این موفقیت ها را مهم و بر آن تاکید نمودند.

رییس قرارگاه فرهنگی شوشتر با اشاره به نگرانی دشمن از موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی  و همچنین شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:  حرکت عظیم مردم در تشیبع شهدای مدافع حرم و امنیت و به ویژه وداع با سردار حاج قاسم سلیمانی ( در داخل و خارج از کشور)، ضربه ی مهلکی به استکبار و  به ویژه رییس جمهور احمق امریکا بود.

وی با اشاره به تعبیر مقام‌معظم رهبری که فرمودند تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  بزرگترین بدرقه ی جهانی بود؛ بر حفط و حراست و مواظبت بیش از پیش از این شیرینی (حضور) و این گونه دستاوردها تاکید نمودند.

امام جمعه شوشتر با تقدیر از تلاش نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: سپاه پاسداران و فرماندهان عزیز و جان بر کفش که در همه ی عرصه ها ( دفاع مقدس ، سیل ، زلزله و …) به همراه ارتش و دولت  در کنار مردم بودند خاریست در چشم دشمنان انقلاب و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی، این بازوی توانمند نظام و ولایت  و این عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران ( یعنی سپاه)  را تضعیف نماید و هرکس بخواهد موجبات تضعیف سپاه را فراهم‌کند قطعا با مشت محکم ملت روبرو خواهد شد.

آیت الله سلیمانی امام جمعه شوشتر با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سلیمانی و همرزمانش  به ویژه ابومهدی المهندس گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلها، سردار سلیمانی و دیگر هم رزمانش نشان داد که خط مقاومت پیروز شده است.

خطیب نماز جمعه در ادامه افزود: سردار سلیمانی یک مکتب بود؛  یک فکر بود؛  یک اعتقاد بود؛ و این همه (با شهادت ایشان) از بین رفتنی نیست.

امام جمعه شوشتر گفت:  از آنجا که ( سردار سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی) در دامان قران و اسلام و ولایت و رهبری تربیت یافته جاودانه خواهد ماند  و همان گونه که قران و اسلام و ولایت ماندنی ست سردار دلها سردار سلیمانی نیز ماندنی ست و ( پس از شهادت ایشان) سلیمانی های بسیاری این راه را با شجاعت ادامه خواهند داد.

سلیمانی با اشاره به تعبیر رهبر معطم انقلاب که مناسبت های اخیر ( شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد توسط سپاه و تشییع شهدای مدافع حرم و امنیت با حضور حداکثری مردم؛ ایام الله محسوب می شود) بر پاسداشت این روزهای الهی تاکید کردند.

امام جمعه شوشتر  با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در سانحه ی سقوط هواپیما و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان آنان، بر هوشیاری ( بیش از پیش)  ملت در برابر سوء استفاده ی دشمنان تاکید کردند.

به نقل از خوزنامه، امام جمعه شوشتر با اشاره به خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: همه ی ما ( ملت بزرگ ایران اسلامی)  برای اطاعت از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری سراپا آماده و ایستاده ایم.

امام جمعه شوشتر در خطبه نخست این هفته نیز پس از توصیه و تاکید بر تقوای الهی در  ادامه ی مبحث عزت ، با اشاره به آیات و روایات و بیان احادیثی از پیامبر اکرم ( ص) و امام حسن مجتبی( ع) گفت: تمام عزت از آن خداوند است و دوری از گناه و اطاعت از خدا برای انسان عزت می آورد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.