Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14143
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 09 مارس 2021 - 8:40 | ارسال توسط :

رشد فزآینده بیماران بدحال کرونایی شوشتر/ ۵۰ درصد تست‌ها مثبت است

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: از هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری ۲ برابر شده است و ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیز تقریبا تکمیل است. مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر میزان ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) بیشتر از […]

رشد فزآینده بیماران بدحال کرونایی شوشتر/ ۵۰ درصد تست‌ها مثبت است

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: از هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری ۲ برابر شده است و ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیز تقریبا تکمیل است.

مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر میزان ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) بیشتر از موارد ترخیصی است به گونه‌ای که از هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران بستری ۲ برابر شده است.

وی افزود: ظرفیت تخت‌های ICU این بیمارستان نیز تقریبا تکمیل است و شرایط خوبی نداریم و ۴۰ تا ۵۰ درصد تست‌های PCR مثبت هستند که این مساله نشان می‌دهد در ۲ هفته آینده یعنی تا عید، تعداد بیماران بدحال دو برابر می‌شود.

کلانتر با اشاره به بیمارانی که دیر به بیمارستان مراجعه می‌کنند، گفت: این مساله موجب شده که تعداد بیماران بدحال افزایش یابد و در نتیجه میزان و مرگ بیشتر خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر عنوان کرد: در حال حاضر نیز بیمار ۲۹ ساله‌ای و بدون بیماری زمینه‌ای، با وضعیت بحرانی در بیمارستان بستری و اینتوبه شده است.

وی گفت: کادر درمانی بسیار خسته شده‌اند و روح و روان پرسنل فرسوده شده است. از طرفی نیز تعدادی از پرسنل، درگیر بیماری شده‌اند و فشار کاری بر دیگر نیرو‌ها بیشتر شده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.