Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12869
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 27 آگوست 2019 - 5:49 | ارسال توسط :

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان جزء ۱۰ پزشک نمونه خوزستان شد

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر جزء ۱۰ پزشک نمونه سال ۱۳۹۸ استان خوزستان شناخته شد و از جانب مدیر کل بیمه سلامت خوزستان و رئیس سازمان نظام پزشکی استان تجلیل شد. به گزارش شوشترنامه، مدیر کل بیمه سلامت خوزستان در نشست تجلیل از پزشکان برتر استان که امروز در دفتر بیمه سلامت […]

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان جزء ۱۰ پزشک نمونه خوزستان شد

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر جزء ۱۰ پزشک نمونه سال ۱۳۹۸ استان خوزستان شناخته شد و از جانب مدیر کل بیمه سلامت خوزستان و رئیس سازمان نظام پزشکی استان تجلیل شد.

به گزارش شوشترنامه، مدیر کل بیمه سلامت خوزستان در نشست تجلیل از پزشکان برتر استان که امروز در دفتر بیمه سلامت خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک گفت: خوشحالیم که امروز میزبان پزشکانی هستیم که با تمام توان به مردم ارائه خدمت می کنند و عنایت ویژه به بیمه شدگان سلامت در سطح استان خوزستان دارند. بدون شک ارتقاء سطح ارائه خدمات درمانی به مردم در گرو تلاش های پزشکان درستکار و پرتلاشی است که امیدواریم بتوانیم به شایستگی از آنان تقدیر و تجلیل نماییم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز در این نشست ضمن تبریک روز پزشک و روز داروساز به همکاران خود، خدمات رسانی به مردم را اولویت اصلی پزشکان خواند و از توجه اداره کل بیمه سلامت استان و دکتر کیخائی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.

| منبع خبر : اختصاصی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.