Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 12851
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۴:۲۶ | ارسال توسط :

دو گروه جانوری حیات‌وحش وارد سایت کشت و صنعت کارون می‌شود

پس از آماده‌سازی سایت نگهداری و تکثیر گونه‌های بومی حیات‌وحش در کشت و صنعت کارون، امروز دو گروه جانوری حیات‌وحش وارد سایت نگهداری می‌شود. به گزارش شوشترنامه، تا پیش از ظهر امروز دو گروه جانوری بومی که شامل بزکوهی و خرگوش هستند وارد سایت حفاظت‌شده و نگهداری کشت و صنعت کارون می‌شوند. بر پایه این […]

دو گروه جانوری حیات‌وحش وارد سایت کشت و صنعت کارون می‌شود

پس از آماده‌سازی سایت نگهداری و تکثیر گونه‌های بومی حیات‌وحش در کشت و صنعت کارون، امروز دو گروه جانوری حیات‌وحش وارد سایت نگهداری می‌شود.

به گزارش شوشترنامه، تا پیش از ظهر امروز دو گروه جانوری بومی که شامل بزکوهی و خرگوش هستند وارد سایت حفاظت‌شده و نگهداری کشت و صنعت کارون می‌شوند.

بر پایه این گزارش، قرار است دو گروه دیگر از این نوع حیوانات که شامل گوزن زرد ایرانی و آهو هستند نیز در روزهای آینده به این سایت وارد شوند.

کشت و صنعت کارون از یک سال پیش برای راه‌اندازی سایت نگهداری و تکثیر گونه‌های بومی منطقه با سازمان حفاظت محیط‌زیست ‌به توافق رسید و قرار شده است گونه‌های تکثیری از این سایت به مزارع کشت و صنعت کارون منتقل شود.

کشت و صنعت کارون در سایت ۲۸ هکتاری حفاظت، نگهداری و تکثیر گونه‌های بومی همه شرایط را برای تکثیر این گونه‌ها فراهم کرده است و به این دلیل دو گروه جانوری امروز به این سایت منتقل می‌شود، این انتقال پس از تائید سایت از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست خوزستان انجام‌ می‌شود.

به گزارش شوشترنامه، قرار است در سایت ۲۸ هکتاری حفاظت، نگهداری و تکثیر گونه‌های بومی در حال انقراض منطقه باغ پرندگانی برای تکثیر گونه‌های بومی نیز در نظر گرفته شود که به‌زودی در این زمینه اقدامات عملی آغاز و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.