Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 117
  پرینتخانه » تیتر۱ تاریخ انتشار : 14 اکتبر 2018 - 14:15 | ارسال توسط :

دستگیری دو شرور و ۱۰ سارق در شوشتر

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان شوشتر از دستگیری گسترده سارقان منازل در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در روزهای گذشته 10 نفر سارق منزل در این شهرستان دستگیرشده و باندهایی در این زمینه پاشیده شده است.
دستگیری دو شرور و ۱۰ سارق در شوشتر

خوزنامه: سرهنگ پاسدار بهروز حسنوند با اشاره به تلاش‌های زیاد انجام‌شده در این زمینه افزود: با فعالیت اطلاعاتی دقیق توانسته‌ایم این باندها و سارقان شناسایی و دستگیر شوند در حال حاضر برای تکمیل مراحل قضایی پروند درگذران مراحل هستند.

وی به متلاشی کردن یک باند سارق مسلح در شهرستان شوشتر اشاره کرد و افزود: یک باند سارق مسلح متشکل از سه نفر در سطح شهرستان شوشتر شناسایی و دستگیر شدند، از این افرادی مقادیری سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: این افراد با سلاح گرم و سرد اقدام به زورگیری، سرقت، تجاوز به عنف و سرقت‌های خورد می‌کردند. وی تاکید کرد: در روزهای گذشته در راستای استقرار امنیت بیشتر در سطح شهرستان سه اوباش در سطح شهرستان شوشتر که دارای سوابقی مانند سرقت و زورگیری داشته‌اند نیز شناسایی و دستگیرشده‌اند.

وی به دستگیری‌های انجام‌شده درباره تیراندازی‌های موجود در روزهای گذشته در سطح شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته ۵ عامل تیراندازی در سطح شهر شوشتر شناسایی و دستگیرشده‌اند و در حال تکمیل پرونده هستند.

حسنوند با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شبانه‌روزی در حال تلاش است، خاطرنشان کرد: حوزه استحفاظی شهرستان شوشتر ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومترمربع است و بی‌شک مدیریت و استقرار امنیت در این مساحت بسیار زیاد سختی است که مردم می‌توانند با استفاده از تلفن‌های سه‌گانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی، ۱۹۷ شکایت و تشکر از پلیس، ۱۱۶ اطلاعات نیروی انتظامی با این نیروی خدوم و مردمی همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: حضور درصحنه پس از تماس با پلیس ۱۱۰ باید در شهر ۷ دقیقه و در روستا ۱۵ دقیقه باشد.

| منبع خبر : خوزنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.