Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12840
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 24 آگوست 2019 - 16:40 | ارسال توسط :

حداقل ۲۰۰ درصد در خدمات‌رسانی در بخش درمان ارتقا داشته‌ایم

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل ۲۰۰ درصد در خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان ارتقای کیفیت داشته‌ایم و این مهم را به مردم شوشتر ارج می‌نهیم. به گزارش شوشترنامه، سهراب گیلانی در مراسم تجلیل از پزشکان شوشتر که به مناسبت روز پزشک برگزارشده بود، اظهار کرد: بی‌شک امروز کسی […]

حداقل ۲۰۰ درصد در خدمات‌رسانی در بخش درمان ارتقا داشته‌ایم

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل ۲۰۰ درصد در خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان ارتقای کیفیت داشته‌ایم و این مهم را به مردم شوشتر ارج می‌نهیم.

به گزارش شوشترنامه، سهراب گیلانی در مراسم تجلیل از پزشکان شوشتر که به مناسبت روز پزشک برگزارشده بود، اظهار کرد: بی‌شک امروز کسی نیست که اذعان نداشته باشد که در بخش درمان شوشتر جهشی بلند اتفاق افتاده است، حداقل بر اساس آمارهای موجود ۲۰۰ درصد در بخش درمانی شوشتر ارتقای سطح کیفی داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: دوره‌های گذشته را با این دوره مقایسه کنیم، خواهیم دید که شرایط به چه نحوی تغییر کرده است و دلیل این ادعا چیست، مردم تغییر وضعیت را احساس می‌کنند.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها عنوان کرد: برخی به‌غلط می‌گویند که این تغییرات به دلیل طرح تحول سلامت است، اصلاً این‌طور نیست، اگر می‌خواستیم با طرح تحول سلامت پیش برویم حداکثر یک‌سوم آنچه را امروز داشتیم بدست می‌آوردیم و در آینده اعلام می‌کنم که این ادعاها کذب است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر هاشمی وزیر بهداشت سابق با دیدن تغییرات و تحولات در بخش درمان شوشتر ابراز داشت که «این تحولات معادل ۱۷ سال کار مداوم است» این را من گیلانی ادعا نمی‌کنم، وزیر می‌گوید و برای سخنانش شاخص و آمار ارائه می‌کرد.

وی تاکید کرد: به فرض مثال اگر تاکنون مثلاً ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شده است، اگر تنها به‌نظام تحول سلامت تکیه می‌کردیم، امروز تنها ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات و تجهیزات عایدمان شده بود، این مسئله را نباید نادیده گرفت.

گیلانی به آمارهای دیگری نیز اشاره کرد و عنوان کرد: امروز پزشکان متخصص در شهرستان شوشتر حضور دارند، رشد آماری این پزشکان بسیار امیدوارکننده است، حضور این پزشکان به دلیل چیست؟ تنها به دلیل تأمین زیرساخت‌های عکس‌برداری، ام.آر.آی و سیتی اسکن و… است، اگر این دستگاه‌ها نباشد پزشک چه‌کاری از دستش بر‌می‌آید.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: من به عنوان نماینده مردم شوشتر و گتوند از شما پزشکان که در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرم هستید تشکر می‌کنم و به شما خسته نباشید می‌گویم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.