Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15217
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ | ارسال توسط :

تیراندازی به مامور نیروی انتظامی در شهرستان شوشتر؛ دو ضارب دستگیر شدند

شوشترخبر| فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از تیراندازی و مجروح شدن مامور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ روح الله بیگدلی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بدنبال  تیراندازی به سمت مامورین ناجا و مجروح نمودن یکی از پرسنل انتظامی شهرستان شوشتر بلافاصله مراتب در دستور کار قرارگرفت. وی افزود: طی عملیات تخصصی و […]

تیراندازی به مامور نیروی انتظامی در شهرستان شوشتر؛ دو ضارب دستگیر شدند

شوشترخبر| فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از تیراندازی و مجروح شدن مامور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله بیگدلی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بدنبال  تیراندازی به سمت مامورین ناجا و مجروح نمودن یکی از پرسنل انتظامی شهرستان شوشتر بلافاصله مراتب در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: طی عملیات تخصصی و پلیسی در کمتر از ۶ ساعت ضاربین توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  شهرستان شوشتر شناسایی و با هدایت و تدابیر این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد دونفر از ضاربین به همراه سلاح شورشی بکار رفته در صحنه تیراندازی و پاسگاه محل و یگان امداد دستگیر شدند و ابزار و سلاح شورشی آنها کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر اذعان داشت: مجرمان به بزه انتسابی اعتراف و تعداد دونفر دیگر نیز شناسایی شدند، لذا تلاش در جهت دستگیری دیگر متهمین ادامه دارد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.