Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 15080
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ | ارسال توسط :

توسعه و ارتقای شبکه اینترنت خانگی شهرستان شوشتر

خوزنامه| مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرستان شوشتر با نصب و راه اندازی تجهیزات و ارتقای پهنای باند به ۱۰ گیگابیت بر بستر سیستم انتقال در مرکز تلفن ثابت المهدی ارتقا و توسعه یافت. رحیم فلاح زاده بیان کرد: پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات […]

توسعه و ارتقای شبکه اینترنت خانگی شهرستان شوشتر

خوزنامه| مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرستان شوشتر با نصب و راه اندازی تجهیزات و ارتقای پهنای باند به ۱۰ گیگابیت بر بستر سیستم انتقال در مرکز تلفن ثابت المهدی ارتقا و توسعه یافت.


رحیم فلاح زاده بیان کرد: پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات و شبکه های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است، در همین راستا به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، عملیات توسعه و ارتقای اینترنت پهن adsl خانگی شهرستان شوشتر در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

وی گفت: عملیات ارتقا و توسعه دیتای مشترکان در این شهرستان با نصب و راه اندازی یک دستگاه سوییچ دارای پورت ۱۰ گیگابیت، برقراری ۶ پورت GE بین سوییچ جدید و شبکه دیتای فعلی، برقراری یک پورت ۱۰ گیگابیت برای سوییچ جدید و همچنین نصب یک دستگاه اینورتور در مرکز تلفن ثابت المهدی شوشتر و افزایش پهنای باند انجام شد.

فلاح زاده ادامه داد: با زیاد شدن پهنای باند و توسعه و ارتقای شبکه دیتا، مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستان از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات بهره مند شدند.

با شیوع ویروس کرونا، توسعه شبکه ارتباطات خوزستان در دستور کار مخابرات قرار گرفت و در حال حاضر اغلب فعالیت های مردم بر بستر اینترنت انجام می شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.