Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 16104
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۸ | ارسال توسط :

تهیه سند چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در شوشتر

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: تهیه سند چشم‌انداز سرمایه‌گذاری و افزایش امنیت اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌ها در شوشتر است. حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: تهیه سند چشم انداز سرمایه گذاری و کسب و کار در شهرستان شوشتر و ایجاد امنیت اقتصادی برای بخش خصوصی از مهم‌ترین اولویت‌ها در شهرستان و از اهداف کارگروه تسهیل […]

تهیه سند چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در شوشتر

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: تهیه سند چشم‌انداز سرمایه‌گذاری و افزایش امنیت اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌ها در شوشتر است.


حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: تهیه سند چشم انداز سرمایه گذاری و کسب و کار در شهرستان شوشتر و ایجاد امنیت اقتصادی برای بخش خصوصی از مهم‌ترین اولویت‌ها در شهرستان و از اهداف کارگروه تسهیل سرمایه‌گذاری در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت‌اله دهدشتی می گوید: به منظور ساماندهی موضوعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری و تعیین اهداف جهت پیشرفت در مسائل اقتصادی شهرستان، کارگروه تسهیل سرمایه‌گذاری با مشارکت امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم تشکیل شده.

شناسایی موانع تولید و سرمایه‌گذاری به منظور رفع آن‌ها و در جهت توسعه و رشد اقتصادی با نگاه پروژه محور از برنامه‌هایی است که برای این کارگروه در نظر گرفته شده.

باید بستری مناسب برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان به وجود آید تا از نظر امنیت اقتصادی و اجتماعی در جهت جذب و جلب نظر آن‌ها گام برداشته و در رونق نرخ اشتغال بهره‌مندی لازم از این ظرفیت را داشته باشیم.

یکی دیگر از راه‌ها و ظرفیت‌هایی که می‌توان در جهت اشتغال‌زایی از آن استفاده کرد مسئله جذب سرمایه‌های خرد مردمی است که با اعتماد سازی و فراهم کردن شرایط مناسب قطعاً علاقمندی‌هایی برای این مسئله وجود دارد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.