Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15092
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 11 جولای 2021 - 13:01 | ارسال توسط :

تذکر فرماندار شوشتر در خصوص اجرایی نشدن برخی مصوبه های شورای سلامت

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت : موضوع سلامت جامعه مسئله ای نیست که به سادگی از کنار آن عبور کرد ؛ کوتاهی در اجرای مصوبه های این شورای پذیرفته نیست . مهندس پنبه دانه پور روز یکشنبه در سومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان بیان کرد : طرحی که در شورای سلامت مصوب […]

تذکر فرماندار شوشتر در خصوص اجرایی نشدن برخی مصوبه های شورای سلامت

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت : موضوع سلامت جامعه مسئله ای نیست که به سادگی از کنار آن عبور کرد ؛ کوتاهی در اجرای مصوبه های این شورای پذیرفته نیست .

مهندس پنبه دانه پور روز یکشنبه در سومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان بیان کرد : طرحی که در شورای سلامت مصوب می شود رابطه مستقیمی با سلامت جامعه دارد و انتظار می رود متولیان در راستای اجرایی کردن آن تلاش جدی داشته باشند .

وی افزود : اینکه برخی مصوبات جلسه قبل با گذشت حدود یک ماه هنوز اجرایی نشده و یا گزارش به دبیرخانه شورای سلامت ارائه نشده ، قابل قبول نیست و متولیان باید ظرف ۴۸ ساعت آخرین وضعیت در خصوص علت یا عوامل عدم اجرا ویا راهکار اجرایی را به دبیرخانه گزارش دهند .

رییس شورای سلامت شهرستان شوشتر ادامه داد : در حوزه آب روستایی اقدامات خوبی در حال انجام است اما در برخی روستاها از جمله دهستان مدرس و بخش شعیبیه همچنان مشکلاتی وجود دارد که در نظر داریم هفته جاری نشست مشترکی را با همین موضوع در دفتر مدیرعامل آبفا استان برگزار کنیم .

وی گفت : تنش آبی بزرگی پیش رو داریم اما با توجه به اینکه مشابه این تنش را در سال ۹۷ تجربه کردیم امیدواریم با همت و خرد جمعی بتوانیم از این بحران نیز عبور کنیم چرا که نسبت به سال ۹۷ این تنش شدید تر است .

در این نشست همچنین بر تکمیل محل نگهداری سگ های ولگرد ، بهسازی فاضلاب ( بنه مهدی ، دره نو و شاه نجف )-آهک پاشی جوی های فاضلاب ، تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات شورای سلامت در ادارات ،تعمیر کلریناتور آب برخی روستاها ، لفافه گذاری یخ در کارخانه ها و نظارت بر بهداشت دکه های اغذیه فروشی تاکید شد .

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ايرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.