Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 13448
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 25 می 2020 - 13:08 | ارسال توسط :

تب‌سنجی دانش‌آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی؛ مراقبین امتحانات ۴۸ ساعت قبل از امتحان تست کرونا می‌دهند؛ نظارت بسیار سخت‌گیرانه است

شوشترنامه(شوشترخبر)| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: همه دانش‌آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی در ۱۶ حوزه امتحانی شوشتر تب‌سنجی شده و نظارت بر فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار سخت‌گیرانه و بیش از پروتکل‌های ابلاغی است.

تب‌سنجی دانش‌آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی؛ مراقبین امتحانات ۴۸ ساعت قبل از امتحان تست کرونا می‌دهند؛ نظارت بسیار سخت‌گیرانه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه(شوشترخبر)| مجتبی کلانتر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر که به‌منظور برگزاری امتحانات نهایی برگزار شده بود، اظهار داشت: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی باید دستورالعمل‌هایی رعایت شود و فاصله‌گذاری در برگزاری امتحانات با دقت نظر دنبال شود.

وی افزود: همه دانش‌آموزان در ورود به جلسه امتحان باید تب‌سنجی شوند و از حضور دانش‌آموزان با شرایط غیرمعمول و مشکوک به بیماری معذوریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطر نشان کرد: نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های ابلاغی برای برگزاری امتحانات نهایی بسیار سخت‌گیرانه خواهد بود و خط قرمز دانشکده علوم پزشکی عدم رعایت فاصله‌گذاری و بهداشت عمومی است.

وی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر آماده گرفتن تست کرونا و پاسخ سریع مراقبین امتحانات را دارد و در این زمینه از همه ظرفیت بهره خواهیم برد، زیرا مراقبین از جمله افرادی هستند که در صورت ناقل بودن می‌توانند مشکل آفرین شوند، به این دلیل مراقبین تست کرونا خواهند داد.

کلانتر تاکید کرد: هر ۱۰۰ سال یکبار چنین بیماری همه‌گیری شایع می‌شود، باید با این بیماری کنار آمد و با رعایت همه جوانب بهداشتی از ابتلا و شیوع آن جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: همه کادر درمان، نیروهای معاونت بهداشت و… برای برگزاری امتحاناتی بهداشت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مشارکت می‌کنند و در این زمینه از همه ظرفیت دانشکده در صورت لزوم بهره خواهیم برد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی در روزهای آینده با برگزاری جلساتی اصول پروتکل‌های ابلاغی را برای برگزار کنندگان امتحانات نهایی شرخ خواهند داد و برای اجرای دقیق آنها برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی گفت: نظارت دقیق در حین برگزاری امتحانات از جمله مسائلی است که از سوی دانشکده علوم پزشکی رصد می‌شود و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاص شوشترنامه(شوشترخبر)
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.