Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14256
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 15 مارس 2021 - 17:06 | ارسال توسط :

بودجه ۱۱۰۰ میلیارد ریال شهرداری شوشتر مصوب شد

شوشترخبر| شهردار شوشتر گفت: بودجه یکهزار و صد میلیارد ریالی شهرداری شوشتر به تصویب شورای شهر رسید. عباس اسکندری‌نیا با توجیه بودجه یکهزار و صدمیلیارد ریالی شهرداری شوشتر عنوان کرد: بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۹ رقمی بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال بوده است که تاکنون رقمی بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال محقق شده و بی‌شک […]

بودجه ۱۱۰۰ میلیارد ریال شهرداری شوشتر مصوب شد

شوشترخبر| شهردار شوشتر گفت: بودجه یکهزار و صد میلیارد ریالی شهرداری شوشتر به تصویب شورای شهر رسید.

عباس اسکندری‌نیا با توجیه بودجه یکهزار و صدمیلیارد ریالی شهرداری شوشتر عنوان کرد: بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۹ رقمی بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال بوده است که تاکنون رقمی بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال محقق شده و بی‌شک تا پایان سال به ۹۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی گفت: بودجه شهرداری شوشتر در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۳۵ درصد تحقق یافته که در دوران شهرداری شوشتر و با توجه به شرایط کرونا بی‌سابقه بوده است.

شهردار شوشتر درباره رقم بودجه شهرداری در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: بودجه شهرداری شوشتر در سال ۹۷ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، در سال ۹۸ بالغ بر ۴۵۰میلیارد ریال، در سال ۹۹ رقمی بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۳۵ درصد تحقق بودجه داشته‌ایم.

وی گفت: در بودجه طراحی شده سال ۱۴۰۰ شهرداری شوشتر منابع جدید درآمدی در نظرگرفته شده است و پروژه‌های عمرانی جدید و گسترده‌ای درنظر گرفته شده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.