Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18393
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ | ارسال توسط :

به دلیل افزایش بی‌رویه دما؛ مناطق اطراف خلیج‌فارس غیرقابل تحمل می‌شود

واشینگتن پست: دمای سطح آب‌های خلیج فارس به بالاترین میزان در ۲۰ سال گذشته رسیده؛ احتمالا مناطق اطراف خلیج فارس غیرقابل تحمل شود روزنامه واشینگتن پست در‌گزارشی به گرما و رطوبت «غیرقابل تحمل» منطقه خلیج فارس پرداخته است. در این گزارش آمده است که با گرم شدن کره زمین، انتظار می‌رود مناطق اطراف منطقه خلیج […]

به دلیل افزایش بی‌رویه دما؛ مناطق اطراف خلیج‌فارس غیرقابل تحمل می‌شود

واشینگتن پست: دمای سطح آب‌های خلیج فارس به بالاترین میزان در ۲۰ سال گذشته رسیده؛ احتمالا مناطق اطراف خلیج فارس غیرقابل تحمل شود

روزنامه واشینگتن پست در‌گزارشی به گرما و رطوبت «غیرقابل تحمل» منطقه خلیج فارس پرداخته است. در این گزارش آمده است که با گرم شدن کره زمین، انتظار می‌رود مناطق اطراف منطقه خلیج فارس به طور فزاینده‌ای غیرقابل تحمل شوند و گرمای طاقت‌فرسا در آنجا افزایش پیدا کند.

در روزهای اخیر دمای سطح آبهای خلیج فارس تا ۳۶٫۴ درجه سانتیگراد افزایش یافته است که در مقایسه با داده‌های ماهواره‌ای در همین زمان از سال، بالاترین میزان در ۲۰ سال گذشته بوده است. واشنگتن پست این دما را با دمای آب‌های جکوزی که معمولا بین ۳۷٫۷ تا ۳۸٫۸ درجه سانتیگراد هستند مقایسه کرده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : واشینگتن پست
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.