Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13222
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 26 ژانویه 2020 - 12:35 | ارسال توسط :

اوقاف و امور خیریه| بازگشایی ساختمان بقعه سیدمحمد بازار پیش از ۲۰ سال

به گزارش شوشترنامه| حجت الاسلام فائزی گفت: آستان سید محمد بازار در شهرستان شوشتر بیش از ۲۰ سال تعطیل است اما با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و انجام پروژه های عمرانی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش شبستان، «حجت الاسلام والمسلمین فائز فائزی» اظهار کرد: مرحله نماکاری قسمت غریی آستان […]

اوقاف و امور خیریه| بازگشایی ساختمان بقعه سیدمحمد بازار پیش از ۲۰ سال

به گزارش شوشترنامه| حجت الاسلام فائزی گفت: آستان سید محمد بازار در شهرستان شوشتر بیش از ۲۰ سال تعطیل است اما با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و انجام پروژه های عمرانی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبستان، «حجت الاسلام والمسلمین فائز فائزی» اظهار کرد: مرحله نماکاری قسمت غریی آستان علی بن مهزیار اهوازی تا پیش از پایان امسال به پایان خواهد رسید و از ابتدای سال ۹۹ مرحله نماکاری مناره های حرم آغاز بکار خواهد شد.

معاون عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: برآورد هزینه نسبت به پایان کار نماکاری در این استان ۱۱میلیارد تومان شده که پس از پایان مناره ها دو ضلع حرم باقی خواهند ماند؛ در صورت جذب اعتبارات مورد نظر این دو ضلع نیز جهت نماکاری شروع به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه سایر پروژه های بقاع متبرکه خوزستان به صورت مقطی در حال انجام هستند اضافه کرد: دلیل این قطعی در انجام پروژه ها محدود بودن منابع مالی و مقطعی بودن وصول اعتبارات است، اما هر زمان که مبلغی به منظور بازسازی بقاع تخصیص شود بلافاصله بازسازی انجام می شود.

حجت الاسلام فائزی از پایان آینه کاری و نمای گنبد آستان سبزقبا (ع) دزفول خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان ایذه نیز بقعه سلطان ابراهیم مراحل پایانی گنبد در حال انجام است که امید می رود تا پایان سال این مرحله به پایان برسد، هر چند که محدود بودن اعتبارات مانع از تسریع در انجام این پروژه شده است.

وی اذعان داشت: آستان سید محمد بازار در شهرستان شوشتر بیش از۲۰ سال تعطیل است اما با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و انجام پروژه های عمرانی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، این بقعه یکی از مراکز تاریخی شوشتر به شمار می آید که اداره میراث فرهنگی در تسریع روند بازاسازی این بقعه کمک های فراوانی انجام داده است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.