Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 17093
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۰۷ | ارسال توسط :

اهدای اعضای جوان خوزستانی به چهار بیمار نیازمند

شوشترخبر| مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی استان خوزستان از انجام بیست و هفتمین عمل اهدای عضو سال جاری در خوزستان خبر داد. دکتر جواد شریعتی گفت: با ایثار، گذشت و سخاوتمندی خانواده مرحوم اصغر کرمی ۳۷ ساله اهل دزفول که بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، امروز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه، […]

اهدای اعضای جوان خوزستانی به چهار بیمار نیازمند

شوشترخبر| مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی استان خوزستان از انجام بیست و هفتمین عمل اهدای عضو سال جاری در خوزستان خبر داد.

دکتر جواد شریعتی گفت: با ایثار، گذشت و سخاوتمندی خانواده مرحوم اصغر کرمی ۳۷ ساله اهل دزفول که بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، امروز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه، چهار بیمار نیازمند اهدا عضو، دوباره به زندگی بازگشتند.

وی ادامه داد: از مجموع عمل‌های اهدای عضو تا این لحظه، ۳۱ پیوند کلیه، ۵ پیوند کبد و ۶ پیوند قلب انجام شده است.

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی استان خوزستان ضمن تقدیر از تیم درمانی بخش پیوند بیمارستان گلستان اهواز خاطرنشان کرد: از مردم شریف خوزستان که در سخت‌ترین لحظات، با سخاوت و بزرگی خود تصمیمات حیاتی و نجات‌بخش گرفته و ناجی بیماران نیازمند پیوند عضو می‌شوند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

پس از آن، همسر مرحوم کرمی در حاشیه عمل پیوند امروز به رضایت کامل و قلبی این خانواده برای اهداء عضو اشاره و عنوان کرد: چند سال پیش، من و همسرم فرم اهدا عضو را تکمیل کردیم و اقدام امروز خانواده، تصمیم و وصیت همسرم بود و ما نیز با تمام وجود این موضوع را پذیرفتیم و وصیت آن مرحوم را انجام دادیم.

وی با اشاره به این موضوع که با عمل اهدای عضو، همسرم نمی‌میرد و زنده می‌ماند، خطاب به خانواده‌ها گفت: امیدوارم این اتفاق برای کسی پیش نیاید اما زندگی بخشیدن به چند نفر دیگر، آرامش دهنده است و خداوند به شما صبر تحمل مصیبت را می‌دهد.

همسر مرحوم کرمی در پایان افزود: امروز اگرچه همسرم دیگر نیست و حضور ندارد اما تپش قلب او در بدن شخصی دیگر، برای ما تسلی‌بخش است.

| منبع خبر : وبدا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.