Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15853
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ | ارسال توسط :

احتمال وقوع پيك پرخطر اوميكرون در شوشتر

شوشترخبر| رئيس دانشكده علوم پزشكي شوشتر اعلام كرد با مشاهده سویه غالب امیکرون در شوشتر احتمال وقوع پیک پرخطر در ماه آینده وجود دارد.

احتمال وقوع پيك پرخطر اوميكرون در شوشتر

شوشترخبر| رئيس دانشكده علوم پزشكي شوشتر اعلام كرد با مشاهده سویه غالب امیکرون در شوشتر احتمال وقوع پیک پرخطر در ماه آینده وجود دارد.

دکتر مجتبی کلانتر در نشست ستاد کرونا دانشکده علوم پزشکی شوشتر که با حضور معاون درمان، بهداشت، توسعه و معاون آموزش، تحقیقات و دانشجویی_فرهنگی و اعضای هیات رئیسه دانشکده برگزار شد گفت: با مشاهده علائم مبتلا به کرونا و سویه غالب امیکرون، احتمال افزایش پیک پرخطر در اسفند ماه در شهرستان شوشتر وجود دارد.

در این نشست دکتر مجتبی کلانتر اظهار کرد: وجود علائم مبتلا به کرونا در شهرستان شوشتر نشان می دهد که شرایط از حالت عادی در حالت خارج شدن است و باید تمهیدات لازم فراهم شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن هشدار به شهروندان افزود: با توجه به دستورالعمل بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، سخت گیری های لازم جهت رعایت پروتکل ها و تزریق واکسیناسیون باید اعمال شود زیرا که سویه اُمیکرون به سویه غالب تبدیل شده و به سرعت در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: عادی انگاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه بویژه رستوران ها و آرایشگاه ها کمتر شده، لذا مردم باید این سویه جدید امیکرون را جدی بگیرند و با تزریق واکسن خود را در برابر این ویروس مصون نگه دارند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.