Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19177
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ | ارسال توسط :

اجرای ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در شوشتر

شوشترخبر| فرمانده ناحیه بسیج شوشتر از اجرای ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات و برنامه ریزی در این زمینه انجام شده است. سرگرد امین شریعتی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود افزود: […]

اجرای ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در شوشتر

شوشترخبر| فرمانده ناحیه بسیج شوشتر از اجرای ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات و برنامه ریزی در این زمینه انجام شده است.

سرگرد امین شریعتی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ۷۶۴ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود افزود: ۱۴ عنوان برنامه با ۷۶۴ برنامه تفکیکی در سطح شهرستان شوشتر اجرا می‌شود که اهم این برنامه‌ها غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شوشتر، تجمع اقتدار بسیجیان شهرستان شوشتر، میقات صالحین، گشت موتوری و خودرویی و نورافشانی پایگاه‌های بسیج در روز پنجم آذر ماه است.

وی عنوان کرد: در این ایام ۱۰ یادواره شهید حوزه محور و ۱۰۰ یادواره شهید آبروی محله در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است.

شریعتی‌پور به گزارش خبرنگار شوشتر خبر تاکید کرده است: یادواره شهدای آبروی محله در منزل شهدا برگزار می‌شود و مردم با خانواده شهید در این یادواره مانوس خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: برنامه اقتدار بسیجیان شوشتر با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ بسیجی شوشتر روز جمعه در مقام صاحب الزمان شوشتر راس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های این هفته در شوشتر اشاره کرد و افزود: پنج باب منزل محرومان در شهرستان شوشتر بازسازی شده است که در این هفته در اختیار صاحبان قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری انتخابات جهادگران شهرستان شوشتر نیز اشاره کرد و گفت: امروز انتخابات گروه‌های جهادی شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش شوشترخبر، شریعتی به برنامه‌های اجرایی در تابستان سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: یکهزار و ۱۷۰ نفر از بسیجیان شهرستان شوشتر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و بیش از ۷۰۰ جلسه جهاد تبیین برگزار شده است که با استقبال بسیجیان شهرتان مواجه شده است.

*برگزاری یادواره شهدای شهرستان شوشتر

شریعتی‌پور درباره برگزاری یادواره شهدای شوشتر نیز افزود: در اسفند سال‌جاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود و شهرستان شوشتر یکی از شهرهای منتخبی است که پیش از کنگره یادواره شهدای آن باید برگزار گردد.

وی تاکید کرد: برنامه پیشنهادی برای اجرای یادواره ۶۵۰ شهید شهرستان شوشتر انجام شده است و نیاز اسن این برنامه‌ها تصویب شود که در صورت تصویب در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر در این جلسه در پاسخ به سئوال خبرنگار شوشترخبر به مقدمات فراهم شده در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: باید پیش از اجرای یادواره المان شهدای شوشتر اجرا و نصب گردید و دیوار نگاره‌هایی نیز طراحی شود که همه این برنامه‌ها در حال مناقصه جهت اجرا هستند.

وی افزود: سه جلد کتاب برای این یادواره به چاپ خواهد رسید که از این تعداد یک جلد چاپ شده و دو جلد نیز شابک دریافت شده و در آینده نزدیک چاپ خواهند شد.

شریعتی‌پور عنوان کرد: برای فراهم آوردن مقدمات کار برگزاری یادواره شهدای شوشتر ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.