Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12757
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۹ | ارسال توسط :

تصادف آمبولانس؛ اتفاقاتی که نباید به‌سادگی از کنارش گذشت

روز گذشته حادثه‌ای دردناک رخ داد، آمبولانس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با وانت‌بار حامل کارگران کشاورزی تصادف کرد، این حادثه ۹ نفر مصدوم به‌جای گذاشت، این واقعه هم می‌تواند تکرار شود و هم می‌توانست و می‌تواند بسیار دردناک و غم‌بارتر باشد. به گزارش شوشترنامه، تصادفات جاده‌ای اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان ادعا کرد برای این وقایع […]

تصادف آمبولانس؛ اتفاقاتی که نباید به‌سادگی از کنارش گذشت

روز گذشته حادثه‌ای دردناک رخ داد، آمبولانس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با وانت‌بار حامل کارگران کشاورزی تصادف کرد، این حادثه ۹ نفر مصدوم به‌جای گذاشت، این واقعه هم می‌تواند تکرار شود و هم می‌توانست و می‌تواند بسیار دردناک و غم‌بارتر باشد.


به گزارش شوشترنامه، تصادفات جاده‌ای اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان ادعا کرد برای این وقایع را می‌توان به صفر رساند، ولی می‌توان برای ایمن‌سازی جاده و تردد برنامه‌ریزی کرد، سال‌هاست که برای تردد کارگران کشاورزی و فصلی در جاده فکری نشده است و این کارگران با وانت به محل کار می‌روند، فارغ از ممنوعیت حمل نفر با وانت‌بار این رانندگان بسیار خطرناک رانندگی کرده و بیشتر وقت‌ها در جاده حادثه‌آفرین هستند.


بارها در جاده تردد این خودروها حادثه آفریده است، نه کسی به فکر برخورد با این اخلال گران نظم و امنیت در جاده است و نه مسئولی در این زمینه اقدامی کرده است، نمی‌توان هم به بهانه مشکلات اقتصادی جامعه خطر را در جاده‌ها تشدید کرد و از کنار این معضل به‌سادگی گذشت.


تصادف روز گذشته در محور منتهی به شوشتر نه آخرین تصادف است و نه غم‌بارترین آن‌ها، ولی آنچه بهتر است در این زمینه از قلم نیافتد هشداری است که امروز برای برخورد با این رفتارهای پرمخاطره باید در نظر گرفته شود، بهتر است متوجه باشیم که می‌توانست این واقعه کشته داشته باشد و غم و اندوهی به دل مردم یک شهر بگذارد.


در این واقعه علاوه بر تصادفی که اتفاق افتاده است، یک آمبولانس دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز نابودشده است، بهتر است قدری برای کاهش خسارت‌های جانی و مالی در جاده‌ها فکری کنیم، نیم توان دراین‌بین به ناامن بودن جاده‌های منتهی به شهر شوشتر نیز اشاره نکرد.


متولیان امر درباره برخورد با حمل نفر با خودروهای وانت و نیسان در جاده‌های منتهی به شهر برخوردکننده تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.