Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19409
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۶ | ارسال توسط :

آغاز روکش آسفالت معابر ناحیه دو شهری شهرداری شوشتر+تصاویر

شوشترخبر| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری با اعلام اینکه چند روزی است که عملیات روکش آسفالت معابر در سطح ناحیه دو معاونت خدمات شهری شهرداری آغاز شده است، گفت: تسهیل در تردد و تامین رفاه و آسایش شهروندان، ساماندهی و بهسازی معابر و زیباسازی منظر شهری، از جمله اهداف اجرای این عملیات است. سید حسین […]

آغاز روکش آسفالت معابر ناحیه دو  شهری شهرداری شوشتر+تصاویر

شوشترخبر| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری با اعلام اینکه چند روزی است که عملیات روکش آسفالت معابر در سطح ناحیه دو معاونت خدمات شهری شهرداری آغاز شده است، گفت: تسهیل در تردد و تامین رفاه و آسایش شهروندان، ساماندهی و بهسازی معابر و زیباسازی منظر شهری، از جمله اهداف اجرای این عملیات است.

سید حسین محمد نژاد بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید و با بیان اینکه همه تلاشمان رفع نیازهای نواحی چهارگانه و پاسخگویی به مطالبات شهروندان است، ادامه داد: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت خیابان شهید چمران در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری افزود: علاوه بر معابر زیرسازی شده و خاکی، تعدادی از معابر سطح شهر که نیاز به روکش آسفالت در آنها احساس می شد نیز شناسایی وبر اساس اولویت بندی، عملیات روکش آسفالت در این معابر نیز انجام می شود.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.