Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12787
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ | ارسال توسط :

افتخار شرافت؛ واگذار شده است و با حامی جدید توپ می زند

مجتبی نارنج پور-نویسنده| درحالی‌که تیم افتخار شوشتر در مسابقات لیگ خوزستان قهرمان شد و بسیاری از فوتبال دوستان شهرستان شوشتر به سرانجام این تیم و زنده شدن خاطرات کارون شوشتر دل‌خوش کرده‌اند، پس از عکس‌های یادگاری کت‌شلواری‌ها با بازیکنان این تیم، عملاً افتخار شوشتر به محاق فراموشی سپرده‌شده است.کادر این تیم پرافتخار در روزهای گذشته […]

افتخار شرافت؛ واگذار شده است و با حامی جدید توپ می زند

مجتبی نارنج پور-نویسنده| درحالی‌که تیم افتخار شوشتر در مسابقات لیگ خوزستان قهرمان شد و بسیاری از فوتبال دوستان شهرستان شوشتر به سرانجام این تیم و زنده شدن خاطرات کارون شوشتر دل‌خوش کرده‌اند، پس از عکس‌های یادگاری کت‌شلواری‌ها با بازیکنان این تیم، عملاً افتخار شوشتر به محاق فراموشی سپرده‌شده است.کادر این تیم پرافتخار در روزهای گذشته بارها در تماس خبرنگار شوشترنامه از تمرین این تیم ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند، در شرایط کنونی تمرین کردن این تیم در هاله‌ای از ابهام است چه برسد حضورش در لیگ دسته سه کشور.


پیگیری‌های شوشترنامه در چند روز گذشته با تناقض‌هایی فاحش مواجه شده است، درحالی‌که ۲۷ تیرماه رئیس هیئت فوتبال شوشتر در گفت‌وگویی با خبرنگار شوشترنامه ابراز داشت که تیم افتخار شوشتر از ابتدای مردادماه تمرین خواهد کرد و برای این تیم اسپانسر مالی نیز پیداشده است، این مسئله در پیگیری‌های شوشترنامه نقض شد.

حسین نبی‌زاده رئیس باسابقه هیئت فوتبال شوشتر در گفت‌وگو با شوشترنامه ابراز داشت: الان این تیم تمرین نمی‌کند و من دلیلش را باید از رئیس اداره ورزش و جوانان جویا شوم.وی خاطرنشان کرد: برخی اخبار غیررسمی درباره تمرین تیم در زمینی دیگر رسیده که هنوز تأیید نشده است.نبی‌زاده عنوان کرد: قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته سه، از هفت مرداد به زمان دیگری موکول شده است. «پس از این ابراز نظر رئیس هیئت فوتبال شوشتر دیگر پاسخگوی خبرنگار شوشترنامه نبود.»


تأیید و تکذیب‌ها و تناقض‌گویی‌ها در این زمینه باعث شد که خبرنگار شوشترنامه مسئله را از سرمربی افتخار شوشتر دنبال کند که وی از تمرین تیم ابراز بی‌اطلاعی کرد.حسین نبی زاده در اظهار نظر پایانی خود گفته بود که تیم افتخار شرافت در حال تمرین در زمین چمن نیرو است، خبرنگار شوشترنامه از این زمین چمن بازدید کرد، خبری از تمرین این تیم نبود.


اخبار تائید نشده‌ای از واگذاری امتیاز این تیم به اداره ورزش و جوانان شوشتر خبر دارد، در اخبار رسیده تاکید شده است که حتی صورت‌جلسه فروش این تیم نوشته‌شده و بر قیمت توافق شده است این مهم در اخبار رسیده فعلاً در حد حدس و گمان است و منبع مسئولی هنوز این خبر را تائید نکرده است.

سرمربی افتخار شرافت در گفت‌وگویی با شوشترنامه اظهار کرد: تیم افتخار شوشتر تمرین نکرده است و برای آماده‌سازی این تیم فرصت دارد از دست می‌رود.بهزاد زلکی در پاسخ به سئوال شوشترنامه مبنی بر اینکه خبر داریم که امتیاز این تیم واگذار شده است، افزود: من در جلسه واگذاری بوده‌ام و صورت جلسه‌ای برای این مهم منعقدشده است و تیم به اداره ورزش و جوانان منتقل‌شده است.

وی افزود: تیم افتخار شرافت، امتیاز خوزستان برای حضور در لیگ دسته سه کشور است، باید پاسدار این امتیاز بود، باید بکوشیم به‌واسطه این امتیاز جوانان و علاقه‌مندان را به ورزشگاه ببریم و بار دیگر این ورزش در شوشتر احیا شود.

سرمربی افتخار شرافت خاطرنشان کرد: هر تیم برای حضور در رقابت‌ها هشت هفته وقت نیاز دارد تا آماده‌سازی شود، بر اساس اعلام فدراسیون قرعه‌کشی تیم‌ها برای حضور در دسته سه‌سوم کشور ۱۶ مرداد انجام می‌شود و اولین بازی هر تیم پنجم شهریور است.

زلکی تاکید کرد: در خوش‌بینانه‌ترین شرایط افتخار شرافت تنها سه هفته وقت دارد، ولی در چنین شرایطی هنوز نه مدیرعامل و نه سرمربی و…. مشخص نیست، اصلاً این حرف‌ها را نمی‌زنم که من باشم، هرکس سرمربی افتخار شرافت باشد، باشد ولی امتیاز از بین نرود.

وی عنوان کرد: از رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر می‌خواهم در اسرع وقت وضعیت این تیم را تعیین تکلیف کنند خیلی از جوانان شوشتر به این تیم دل‌بسته‌اند.سرمربی افتخار شرافت عنوان کرد: باید در روزهای آینده اسامی بازیکنان را به فدراسیون ارسال کنیم، هنوز هیچ‌چیز در تیم مشخص نیست و نمی‌دانیم کدام بازیکن می‌ماند.

وی گفت: قرار بوده است با حضور رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر جلسه‌ای برای حمایت از تیم افتخار شرافت برگزار شود و ریز مسائل بررسی شوند، منتظر برگزاری این جلسه هستیم.

از تیم افتخار شرافت حمایت می‌کنیم
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: برای اینکه تیم افتخار شرافت امتیازی در لیگ دسته سه کشور بدست آورده و این امتیاز بسیار مهم و قابل‌توجه است، همه تلاشمان را می‌کنیم تا این تیم بتواند در رقابت‌ها شرکت کند.


غلام شاهمرادیان درباره نحوه حمایت از تیم افتخار تاکید کرد: یک جلسه برای حمایت از این تیم برگزارشده است، هزینه‌های سال قبل و نیازهای سال جاری نیز مشخص‌شده است، شهرداری شوشتر می‌تواند در حد توان، برای اینکه این امتیاز از دست نرود و سهمیه شوشتر از بین نرود، کمک کند ولی شهرداری شوشتر و شورای اسلامی شهر شوشتر نمی‌تواند برای تیم داری حرفه‌ای و… هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای برای هماهنگی‌های نهایی در شورای اسلامی شهر شوشتر برگزار می‌شود و همه مسائل بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.


رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شوشتر در پاسخ به اینکه در شرایط کنونی صاحب‌امتیاز تیم چه کسی است و امورات با چه کسی هماهنگ می‌شود، تاکید کرد: همه امور را با رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر هماهنگ کرده‌ایم.

فرصت بسیار کوتاه تا زمان قرعه‌کشی تیم‌های لیگ دسته سه، زمان بسیار کم برای حضور در نخستین بازی لیگ و هزینه‌ها و… همه مشکلاتی هستند که برای مقابله با آن‌ها نیازمند هماهنگی و سرعت عمل بیشتری هستیم، امید است در فرصت کم باقیمانده مسئولان و متولیان امر با استفاده از تجربه کارون شوشتر و پتروکیان و با درک صحیح از شرایط بکوشند تا وضعیت افتخار شوشتر خدای‌ناکرده مانند دو تیم قبل نشود.

| منبع خبر : هفته نامه شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.