Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14848
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ | ارسال توسط :

۷۱ بستری کرونایی در بیمارستان خاتم‌الانبیا؛ بیشترین میزان بستری از آغاز کرونا؛ نانوایی‌ها و پاساژ‌ها پروتکل‌ها را اجرا نمی‌کنند؛ مجبور شویم مجدد محدودیت تردد ایجاد می‌کنیم

فرماندار شوشتر گفت: بیشترین دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان ارتباط با افراد مثبت و بیماران کووید ۱۹ در جامعه است که با توجه به آمارهای اعلام شده حدود ۳۲ درصد است.

۷۱ بستری کرونایی در بیمارستان خاتم‌الانبیا؛ بیشترین میزان بستری از آغاز کرونا؛ نانوایی‌ها و پاساژ‌ها پروتکل‌ها را اجرا نمی‌کنند؛ مجبور شویم مجدد محدودیت تردد ایجاد می‌کنیم

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: بیشترین دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان ارتباط با افراد مثبت و بیماران کووید ۱۹ در جامعه است که با توجه به آمارهای اعلام شده حدود ۳۲ درصد است.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان در ستاد مقابله با کرونا ضمن تبریک روز جهانی ماما اظهار کرد: برای قطع ارتباط افراد با مبتلایان به کرونا ویروس باید علاوه بر اقدامات تیم های مراقبتی، در فرهنگسازی موضوع همچنان تمرکز کرده و مردم را نسبت به جلوگیری از ایجاد ارتباط آگاه سازی کرد.

وی افزود: همچنین طبق آمارهای علوم پزشکی در ماه‌های گذشته حدود ۳۲ درصد ابتلا به ویروس به دلیل ترددهای درون شهری صورت گرفته بوده که با محدودیت های ترافیکی به حدود ۱۶ درصد رسیده بود.

وی اضافه کرد: اما در این چند روزی که مجدداً معابر در سطح شهر شوشتر بازگشایی شدند این آمار به حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است و اگر این روند ادامه یابد مجبور هستیم مجدداً کنترل کنیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوشتر با اعلام اینکه میزان بستری‌ بیماران کرونایی در شوشتر نگران کننده است، بیان کرد: در حال حاضر ۷۱ نفر بستری کرونایی داریم که نزدیک به بیشترین تعداد بستری ها در یک سال اخیر در بیمارستان خاتم الانبیاء است.

پنبه دانه پور خاطرنشان کرد: نانوایی ها و پاساژها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند. از این پس هر نانوایی که در سطح شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند با برخوردهای قهری مانند قطع سهمیه آرد مواجه خواهد شد.

وی ابراز کرد: پاساژهایی که نمی توانند پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند، باید تعطیل شوند. همه پاساژها باید یک نفر به عنوان مامور بهداشت معرفی کرده و این موضوعات را مراقبت کنند.

فرماندار شوشتر گفت: طبق مصوبه شورای تامین همچنان مراسم تشییع و تدفین اموات بین ساعت ۵ تا ۸ صبح مجاز خواهد بود و غیر از آن خلاف مقررات است. همچنین استفاده از خودروهای دارای بلندگو در شهرستان ممنوع و این مورد به پلیس آگاهی جهت برخورد نیز ابلاغ شده است. از دادستان محترم هم درخواست کردیم که با برگزار کنندگان و تجمعات عزاداری برخورد کنند چرا که در همین تجمعات افراد بسیاری آلوده به ویروس شده اند.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور امام جمعه شهرستان، آقای موسوی دادستان و مهندس کجبافی معاون فرماندار هم حضور داشتند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.