Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14884
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ | ارسال توسط :

۶۰۰۰ ماموریت فوریت‌های پزشکی شوشتر در سال ۱۳۹۹/ بیماری قلبی و حوادث رانندگی در صدر ماموریت‌ها

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت های پزشکی شوشتر از امداد رسانی به ۶٠٢٣ مدد جو در این شهرستان توسط اورژانس ١١۵ در سال گذشته (۱۳۹۹) خبر داد.

۶۰۰۰ ماموریت فوریت‌های پزشکی شوشتر در سال ۱۳۹۹/ بیماری قلبی و حوادث رانندگی در صدر ماموریت‌ها

شوشترخبر| رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت های پزشکی شوشتر از امداد رسانی به ۶٠٢٣ مدد جو در این شهرستان توسط اورژانس ١١۵ در سال گذشته (۱۳۹۹) خبر داد.

علیرضا ذرتی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۴٣۵٨ مورد، مدد جویان غیر تصادفی و تعداد ١۶۶۵ مورد مصدومان تصادفی بوده اند.
در بین موارد غیر تصادفی، بیماری های قلبی با ٨٧۵ مورد بیشترین تعداد مددجو را داشته اند.
همچنین از بین ١۶۶۵ مورد تصادفی، ١٣٢٢ مدد جو به دنبال تصادف های شهری و ٣٣٩ مدد جو به دنبال تصادف های جاده ایی دچار مصدومیت شده بودند.

وی با اشاره به خدمات اورژانس در حوزه کرونا گفت: در سال ۹۹ تمامی بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا که با ١١۵ تماس گرفتند به وسیله ی آمبولانس های این مرکز به بیمارستان منتقل گردیدند؛ همچنین در سال گذشته ۵٠٠ مورد انتقال مریض بین بیمارستانی توسط اورژانس ١١۵ صورت گرفته است.

مدیر فوریت های پزشکی شوشتر اظهار کرد: اورژانس ١١۵ شوشتر در سال گذشته همواره پشتیبانی از مسابقات ورزشی در سطح استانی و کشوری که به میزبانی شوشتر برگزار شد و همچنین مراسمات ملی و مذهبی را عهده دارد بوده است.

وی با اشاره به خدمات اورژانس در طرح نوروزی١۴٠٠ گفت:  ٢٨٨ مدد جو دریافت کننده ی خدمات اورژانس ١١۵ در ایام تعطیلات عید نوروز بودند؛ همچنین خوشبختانه چهارشنبه سوری امسال در شوشتر بدون مصدوم بود که این نیز جای تشکر از همشهریان عزیز دارد.

ذرتی در پایان عنوان کرد: در سال گذشته دو دستگاه آمبولانس بازسازی شده با هزینه ای بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اضافه شد و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شوشتر ضمن تلاش در ارائه خدمات مطلوب در سال گذشته می کوشد تا روز به روز کیفیت ارائه خدمات پیش بیمارستانی در این شهرستان را ارتقاء دهد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.