Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15562
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۴۵ | ارسال توسط :

کسی نبود وعده های جناب مدیر کل را یادش بیاورد؟

شوشترخبر| مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به شوشتر سفر کرد، این سفر بدون حضور خبرنگاران انجام شد، جا دارد به پیشینه سفرهای افشین حیدری به شوشتر نیم نگاهی داشته باشیم.

کسی نبود وعده های جناب مدیر کل را یادش بیاورد؟

شوشترخبر| مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به شوشتر سفر کرد، این سفر بدون حضور خبرنگاران انجام شد، جا دارد به پیشینه سفرهای افشین حیدری به شوشتر نیم نگاهی داشته باشیم.

روز گذشته پس از گذشت زمان طولانی-از سفر پیشین- مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بار دیگر به شوشتر سفر کرد، این بار برای تبریک به ورزشکار مدال گرفته در ورزش پرورش اندام!

در تصاویری که از این ملاقات به دست خبرنگار شوشترخبر رسیده است لبخند همه حضار و پیاده روی در خیابان و عرض تبریک به جوان برومند مدال گرفته به چشم می‌خورد، البته همه این اتفاقات در فقدان حضور یک رسانه مستقل رقم خورده است؛ بهتر بود در این سفر خبرنگاری در کنار مسئولان شهرستان قرار می‌گرفت تا از جناب مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بپرسد وعده هایی که در روز طرح سئوال از وزیر قبلی این وزارتخانه در شوشتر دادند به کجا رسید؟ اعتبار میلیاردی که قرار بود به ورزش شوشتر روانه شود و امکاناتی که برای شوشتر آماده بود و قرار بود همین فردا به شوشتر برسد به کجا رسید؟ حمایت از ساخت و ساز در ورزشگاه شوشتر، تکمیل پروژه‌ها و…

در آن زمان نیز شبکه خبری نامه با درج اینکه به وعده های مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اعتمادی نیست هشدارهای لازم را درباره نبود ضمانت اجرایی برای این وعده ها داده بود ولی مسئولان شهرستان تمایل داشتند بار دیگر در این زمینه با مدیر کل تعامل کنند.

در آن سفر وعده های فراوانی داده شده بود، مسئولان شهرستان شوشتر جا دارد با بازخوانی وعده های مدیر کل ورزش و جوانان حق جوانان شهرستان شوشتر را از این اداره کل استیفا کنند.

استاندار خوزستان بهتر است دست دست کردن در تغییرات را در ادارات کل کنار بگذارد و با اقداماتی انقلابی و سریع در راستای کنارگذاشتن مدیران ناکارآمد در حوزه های مختلف خوزستان قدری امید را در مردم این دیار مظلوم زنده کند.

البته فعلا به تغییرات آتی استاندار خوزستان خوش بین هستیم، چون املای ننوشته شده غلط ندارد، ولی امیدواریم که این خوش بینی با طرح گزینه های ضعیف به تلخ کامی نگراید.

نویسنده : مجتبی نارنج پور-دانشجوی دکترای جامعه شناسی | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.