Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15299
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 24 آگوست 2021 - 13:47 | ارسال توسط :

واکسیناسیون اصناف از هفته آینده آغاز می‌شود

شوشترخبر| رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران آغاز می‌شود. قاسم نوده فراهانی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسان و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد. رئیس اتاق اصناف تهران افزود: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم […]

واکسیناسیون اصناف از هفته آینده آغاز می‌شود

شوشترخبر| رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران آغاز می‌شود.

قاسم نوده فراهانی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسان و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری‌های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی افزود: عده‌ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جا‌های شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند، علاوه بر این‌ها صنوف گروه شغلی یک همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، بنابراین در مرحله اول اولویت ما صنوف گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهمتر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت کرد.

وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحد‌هایی مواجه شوند که دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ايسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.