Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13655
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 05 آگوست 2020 - 15:22 | ارسال توسط :

معاون فرماندار شوشتر: خبرنگاران شوشتر با انصاف و اخلاق‌مدار هستند

شوشترنامه| معاون فرماندار شوشتر گفت: خبرنگاران شوشتر باانصاف و اخلاق‌مدار هستند و به این دلیل بسیاری از مشکلات را با همکاری خبرنگاران پشت سرگذاشته‌ایم.

معاون فرماندار شوشتر: خبرنگاران شوشتر با انصاف و اخلاق‌مدار هستند

شوشترنامه| معاون فرماندار شوشتر گفت: خبرنگاران شوشتر باانصاف و اخلاق‌مدار هستند و به این دلیل بسیاری از مشکلات را با همکاری خبرنگاران پشت سرگذاشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، محمدحسن کجباف در نشست ظهر امروز تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوشتر که پیش از روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران در شهرستان شوشتر واقعا باانصاف، اخلاق‌مدار و همراه هستند، در بسیاری از مشکلات همیار مسئولان و صدای رسای مردم بوده‌اند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران باید صدای رسای مردم، بیان کننده مطالبات به حق مردمی و صدالبته انتقال دهنده مسائل به مسئولان باشند، ولی در این بین باید مقتضیات زمان و تنگناهای موجود را نیز به مردم اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد، تحریم‌های ظالمانه به ملت ایران فشارهای زیادی ووارد می‌کند، ولی در این بین مسئولان در استان خوزستان در راس همه استاندار پرتلاش و در شهرستان شوشتر فرماندار محترم و برادر بزرگوارم جناب مهندس پنبه‌دانه‌پور از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت و کاهش مشکلات بهره می‌برند.

کجباف عنوان کرد: خبرنگاران رسمی و دارای مجوز در شهرستان شوشتر در مسئله‌ای مانند انتخابات بسیار خوب عمل کردند، این انتخابات با کمترین بداخلاقی در سطح شهرستان شوشتر برگزار شد، واقعا نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در مشارکت مردم و همراهی در انتخابات بسیار حائز اهمیت بود.

معاون فرماندار شوشتر درباره اقدامات دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان شوشتر افزود: در هفته دولت ان‌شاالله اقدامات خوبی برای بیان به مردم شوشتر و پروژه‌های مناسبی برای بهره‌برداری وجود دارد که با پتانسیل رسانه‌های شهرستان این پروژه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

*خبرنگاران در شهرستان شوشتر سختکوش و پیگیر هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر نیز در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران در سطح شهرستان شوشتر افرادی پیگیر و سختکوش هستند و این مسئله باعث می‌شود تا همیشه چشمان بینای مسئولان و صدای مردم باشند.

علی بهرامی افزود: فرماندار شوشتر و معاون فرماندار با اهتمام ویژه به روز خبرنگار تاکید داشتند که این بزرگداشت با شکوه و به بهترین شکل ممکن برگزار شود و از توجه نماینده عالی دولت در شهرستان شوشتر به این صنف، معضلات پیرامون و رفع مشکلات در این زمینه تقدیر می‌کنم.

در حاشیه این مراسم، دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تماس تلفنی با فرماندار شوشتر این روز را به خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل تبریک گفت.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.