Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14272
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ | ارسال توسط :

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) به مناسبت روز جانباز تجلیل شد

شوشترخبر| طی مراسمی از جانبازان و ایثارگران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد. در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که […]

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) به مناسبت روز جانباز تجلیل شد

شوشترخبر| طی مراسمی از جانبازان و ایثارگران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از کیان نظام اسلامی جانفشانی کردند.

دکتر عبدعلی ناصری آسایش و امنیت امروز در كشور را دستاورد جانفشانی ها و ایثارگری ها برشمرد و تاکید کرد: آسایش و امنیت پایدار امروز، مرهون حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های ایثارگران است و بی شک زحمات و و ایثارگری های آنان در راه ایران اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار کشور، قابل جبران نیست.

وی تصریح کرد: ما به حضور جانبازان و ایثارگران در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

در این مراسم، ایثارگران از حسن نظر مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر قدردانی کردند. حاضرین در این مراسم از عملکرد شرکت توسعه نیشکر در سال جهش تولید در افزایش دو برابری تولید شکر و همچنین از برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه شرکت که برای نخستین بار پیش از پایان سال برگزار شد، تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از جانبازان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.